Hakutulokset

  1. C

    35+ Lapsettomat

    Vilkas, ihania uutisia! Oikein paljon onnea plussasta! :flower: Mäkin toivottelen kaikille oikein hyvää ja hedelmällistä juhannusta! :heart:
  2. C

    35+ Lapsettomat

    Nyt ehdin vähemmällä paremmalla ajalla lukemaan viestejä... ensinnäkin pahoittelut ja paljon voimia MariAnne-S, Frangipani ja Miisamarille. Vilkas ja Ikäneito70, aika hätähousuja ootte todella olleet. Eli malttia piinailuun. ;) Plussa voi hyvinkin pauhkahtaa sieltä vielä, aivan kuten...
  3. C

    35+ Lapsettomat

    Hei, pitkästä aikaa! Ja täällä on NIIN ihania uutisia! Suuren suuret onnittelut Ninnatar ja Liisa. Olen niin onnellinen teidän puolesta. :flower: :flower: :flower: Ja samoin kuten Iines totesi, antaa Liisa sinun PAS onnistuminen toivoa meille muillekin.
  4. C

    35+ Lapsettomat

    StellaR, mä soitin klinikalle (VL) ja selitin tilanteen hoitajalle joka antoi puheluajan minua hoitavalle lääkärille seuraavalle päivälle. Lääkäri oli sitten sitä mieltä että paras vaihtoehto on syödä 10 päivän terolut kuuri jotta saadaan vuoto aikaseks ja päästään aloittamaan piikitykset ja...
  5. C

    35+ Lapsettomat

    Tulin pikaisesti piipahtamaan katsastamassa teidän kuulumisia ja hei täällähän on taas tapahtunut paljon. Ihanaa että teitä on monta piinailemassa - nyt ei plussapuhuri voi ohittaa tätä pinoa! Onnea ja pitkää pinnaa kaikille piinailijoille! Ja tervetuloa uusille! IInes, kuulostaa hyvältä tuo...
  6. C

    Siirroista aina puhdasta negaa, kohtalotovereita?

    Paljon onnea plussasta lumeton! :flower: Kiitos kun tulit kertomaan hoidostasi, annoit samalla myös toivoa muille joille kiinnittyminen ongelma. Haluaisitko kertoa millä klinikalla olet hoidossa?
  7. C

    35+ Lapsettomat

    Kiitos teille myötätunnosta ja lohdutuksista. Onneksi on kesä ja kesäloma edessä ja paljon ihanaa ohjelmaa, joten tulee varmaan ladattua hyvin itsensä kasaan elokuuhun. Meitä on kyllä aika moinen voimasakki tsemppaamassa elokuuhun. Ja tosiaan lugevapaata aikaa. ;) Pahoittelut Sharlin...
  8. C

    35+ Lapsettomat

    Selkeä nega tänä aamuna ja vuotokin alkoi melkein heti sen jälkeen. Itkut taisin itkeä viikonloppuna, joten nyt on vaan turta olo. Jotenkin tämän osasi odottaa niin ajatukset on jo tulevissa PAS:eissa. Meillähän jäi onneksi 8 alkiota pakkaseen, viiteen olkeen eli taisi olla pari top-alkiota ja...
  9. C

    35+ Lapsettomat

    Voi ei mikä hymiönaama tuli, tätä se kiire teettää... Piti olla sydän teille ihanaiset. :heart:
  10. C

    35+ Lapsettomat

    Pikaisesti piipahdan... Kiitos ihanat naiset tsempityksistä! :$ Sharlinille tsemppiä huomiseen, pidetään peukkuja et tulee hyvä saalis. Frangipanille onnea ja voimia piinailuun. Ekavekara, Voi ku sä pääsisit nyt hyppään siihen plussajunaan. Meikä lähtee huomenna parin päivän...
  11. C

    35+ Lapsettomat

    Voi Anja, voimia sinulle! :hug: Niin tuttuja fiiliksiä... Pottu, voimia myös sinulle. :hug: Hienoa kuitenkin että pystytte suuntaamaan katseenne jo tulevaan. Ekavekara, vielä on toivoa kun noin aikaisin testasit eli toivotaan että nega muuttuu vielä plussaksi! Tsempityksiä ja voimia...
  12. C

    35+ Lapsettomat

    Seinäkukkanen , pahoitteluni ja lohtuhalaus. :hug: Soulmama, sullahan jännät päivät edessä uuden hoidon ja mahdollisen talokauppojen kanssa. Ekavekara, voi sä pääset testaileen monta päivää aiemmin kuin minä. Oliko sulla pitkä viljely? Wabisabi, todella hyvältä kuulostaa teidän...
  13. C

    35+ Lapsettomat

    Pahoittelut Wabisabi ettette päässeet siirtoon asti. :hug: Mutta onneksi sulla on jo katseet tulevaisuudessa. Mä muuten olen lukenut sen Annan artikkelin ja ihan samoja ajatuksia siitä kuin sinulla. Iines ,sullahan lähestyy käynti pikavauhtia. Muakin on ultrattu menkkojen aikana, joten...
  14. C

    35+ Lapsettomat

    Voi Liisa, lohtuhalaus. :hug: Onneksi teillä on vielä yksi pakkasessa ja yksihän siihen vain tarvitaan. Hienoa wabisabi että punktio sujui hyvin. Toivottavasti kaikki menee hyvin ainokaisenne kanssa. Milloin sulla on siirto? Janetski, sulla on tosiaan ollut ihanan kannustava lääkäri...
  15. C

    35+ Lapsettomat

    Wabisabi, mäkin pelkäsin ensimmäistä punktiota mutta jälkeenpäin ajateltuna ihan turhaan. Myöhemmissä punktioissa olen pelännyt enemmänkin tulosta. Tosiaan saattaja pitää munkin mielestä olla mukana, sillä eilenkin nimenomaan sanoivat ettei saa ajaa autoa 12 tuntiin ja että yksin eivät päästä...
  16. C

    35+ Lapsettomat

    Ihanaa Karmilla! Paljon onnea! :heart: Ja hieano Frangipani että vihdoin pääset tosi toimiin. =) Liisa34:lle, Seinäkukkaselle ja Pottu70:lle kovasti tsemppiä piinailuun. Toivottavasti pääsette kaikki mukaan Karmillan plussajunaan. :heart: ON: tänään oli punktio ja niin paljon...
  17. C

    35+ Lapsettomat

    Kiitos Iines-74, tsemppiä tarvitaan! Ja onneakin. Sä oot ihana kun jaksat aina kannustaa muita. =)
  18. C

    35+ Lapsettomat

    Mahtava viikonloppu takana. Kyllä auringolla on niin mahtava voima, että saa hyvin hetkeksi ajatukset pois näistä hoidoista! :) Ja kuitenkin jo tänään sai positiivisuuteni pienen kolauksen kun työkaverini, joka meni nyt lauantaina naimisiin, totesi tänä aamuna että seuraavaksi he hankkivat...
  19. C

    35+ Lapsettomat

    Olen lueskellut teidän pinoa jo pitkään ja elänyt eri vaiheissanne mukana, välillä jopa kyynel silmässä. Haluankin kiittää teitä aivan mahtavasta tuesta, sillä olen saanut paljon voimaa ja toivoakin omaan tilanteeseen teidän kauttanne. Meillä takana yritystä useampi vuosi, ensin luomusti ja...

Yhteistyössä