Hakutulokset

  1. P

    Sopivaa ajatustenvaihtoaryhmää etsiskelen

    Heippa! Sain tässä juuri tietää, että vauvoja masussa kasvaakin kaksin kappalein. Laskettu aika 17.11.2010. Esikoinen on 1v3kk. Tässä vaan mietin, että onko täällä jo jotain pinoa, missä voisi ajatuksia vaihtaa raskaudesta ja siitä, kun pieniä on useampi, joilla esim vaipat eikä...
  2. P

    Millaiset raattaat parhaimmat?

    Heippa! Pientä apua tarvitsisin ja mielipiteitä. Meillä nyt 1v3kk vanha tyttö ja juuri viime viikolla saatiin tietää, että marraskuussa olisi tulossa kaksi vauvaa. Millaiset rattaat/vaunut olisi parhaimmat. Kun olin aluksi suunnitellut kaksosten rattaita, mihin saa vauvalle oman kopan ja...
  3. P

    Millaiset raattaat parhaimmat?

    Heippa! Pientä apua tarvitsisin ja mielipiteitä. Meillä nyt 1v3kk vanha tyttö ja juuri viime viikolla saatiin tietää, että marraskuussa olisi tulossa kaksi vauvaa. Millaiset rattaat/vaunut olisi parhaimmat. Kun olin aluksi suunnitellut kaksosten rattaita, mihin saa vauvalle oman kopan ja...
  4. P

    Millaiset raattaat parhaimmat?

    Heippa! Pientä apua tarvitsisin ja mielipiteitä. Meillä nyt 1v3kk vanha tyttö ja juuri viime viikolla saatiin tietää, että marraskuussa olisi tulossa kaksi vauvaa. Millaiset rattaat/vaunut olisi parhaimmat. Kun olin aluksi suunnitellut kaksosten rattaita, mihin saa vauvalle oman kopan ja...

Yhteistyössä