Hakutulokset

  1. E

    kohtukuolema

    Olen valokuvaaja joka lyöttää itsensä melko rankkojen aiheiden piiriin. Tällä hetkellä kokoan näyttelyä leskien yksinäisyydestä ja tätä ennen käsittelin nuorten naisten masennusta kuvasarjalla. Itselläni on kaksi loistavasti mennyttä raskautta takana, eikä mitään käsitystä kohtukuoleman...
  2. E

    emmaljungan työntöaisan pehmusteiden vaihto

    jestas mikä otsikko! eli onko joku vaihtanut joskus emmaljungien (meillä vm2006) pehmusteita? pitäisi olla mahdollista, uudet kumit meillä onkin jo. mietimme täällä nyt vain, että millä hemmetin työkalulla se aisa oikein irtoaa. ei ole ihan tavalliset ruuvit siinä. vaan sellaiset...
  3. E

    JÄRVENPÄÄN MAMMAT!

    hiphei. sattuisko löytymään odottajia tai lapsellisia pikku naperoiden (noin 0-5v) äitejä järvenpäästä? etsinnässä äidit joita kiinnostaa kulttuuri ja ihan vain yleinen hengaus ja paasaus asiasta kuin asiasta. mulla on poika 4v ja toinen tulossa joulukuun alussa. olin kovin yksinäinen...
  4. E

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 TOUKOKUUSSA***

    hiiohoi. minut voi lisätä listaan vaikkapa la 3.12. ja HYS on sairaalani näillä näkymin.. tämän hetkinen la on 29.11, mutta käydessäni varhaisultrassa mentiin ajassa hieman taaksepäin ja nyt en sitten ole aivan varma tuosta virallisesta lasketusta-ajasta. mutta mutta, se varmistunee viikon...

Yhteistyössä