Hakutulokset

  1. S

    raskaustestistä (anteeksi taas tällanen) pieni kysymys vaan

    Eli tein äsken RSFU:n rasaustestin, testiaika tuo 30min.. no tästä on nyt 25min ku tein tuon, ei ollut mittää plussaa :( mut nyt ku on männy tuon aikaa, testi alkaa "kuivumaan" ja esiin tuli eriittäin haalea, vähän vaan punertava testiviiva, on saman paksunen kun kontrolliviiva.. näkyy kyllä...
  2. S

    kuinka saan vaihdettua nimimerkkiä?

    tämä sanahirviö ei ole hyvä :D
  3. S

    Hypokondria (luulosairaus)

    Olen 20-vuotias nuori nainen ja olen kärsinyt luulosairaudesta viime keväästä asti. Tarkkailen eniten päänsärkyjä, puutumista, sydämentykytystä, hengenahdistusta ja käsien ja jalkojen tuntoa. Oireet esiintyvät yleensä iltaisin. Kohtaukset ajavat ahdistukseen, itkuun ja suruun, jotka vaikeuttavat...
  4. S

    slipknotin basisti kuollut :O

    Amerikkalaisen metalliyhtye Slipknotin basisti Paul Gray on löydetty kuolleena hotellihuoneesta Iowassa. Poliisin mukaan tapaukseen ei todennäköisesti liity rikosta. Poliisi myös epäilee, että Gray asui hotellissa vakituisesti. Gray pidätettiin vuonna 2003 huumausainerikkomuksista hänen...
  5. S

    Mistä kuituletit?

    Eli itsellä nyt rastapidennykset, punottu kiinni. Tahtoisin samallaiset kuitupidennykset, mutta pikkuletit. olen koittanut jokapaikasta etsiä, mutta en vain ole löytänyt.. jos joku vaikka tietäisi? =)

Yhteistyössä