Hakutulokset

  1. Ä

    Unettomuus ja imetys

    Hei, kiitos vastauksistanne. Minulla on ilmeisesti kanssa jonkinasteinen synnytyksen jälkeinen masennus. Sain nyt aluksi lääkäriltä reseptin ja ne ovat auttanet ahdistukseen ja saamaan nukuttua. Nukun silti pätkissä, mutta nukun kuitenkin onneksi. Käyn nyt säännölllisissä tapaamisessa...
  2. Ä

    Esikoinen maitoallerginen, millä olette aloittaneet maitokokeilut?

    Kiitos vastauksistanne. Taidan tarvittaessa kokeilla almiron peptiä.
  3. Ä

    Unettomuus ja imetys

    Kiitos vastauksestasi! Vauva on vasta 6 viikkoa. Olenkin ollut yhteydessä neuvolaan, mutta nyt on hankalasti joulun aikana vaikea saada aikoja.
  4. Ä

    Esikoinen maitoallerginen, millä olette aloittaneet maitokokeilut?

    Hei, kirjoittelin tänne n. 7v sitten kun esikoiseni oli vauva. Poika oli moniallerginen ja sopivaa korviketta ei meinannut löytyä. Nyt mulla on 6 viikkoinen vauva ja omien nukkumisvaikeuksien vuoksi tuntuu silti että joudumme aloittamaan korvikekokeilut. Mietin onko hätävarjelun liiottelua...
  5. Ä

    Unettomuus ja imetys

    Hei, onko täällä muita univaikeusksita kärsiviä? Miten olette asian kanssa pärjänneet. Mulle käiv jo esikoisen kanssa niin että menin aina välillä niin yliväsyneeksi etten meinannut enää nukahtaa ollenkaa. jouduin sitten aina välillä katkaisemaan unettomuuskierteen nukahtamislääkkeillä jolloin...
  6. Ä

    **Marraskuun muruset 2010** Toukokuu

    mibetsy mie oon tuntenu liikkeita jo reilun viikon. Nyt ne tuntuvat jo ihan selvästi. Painoa on tullut reilu 2kg. Olen siihen ihan tyytyväinen. Täytyy yrittää pitää painonnousu jotenkuten kurissa tässä raskausessa, sillä viimeksi tuli ihan liikaa painoa (23kg). No nyt tällä kertaa on...
  7. Ä

    **Marraskuun muruset 2010** Toukokuu

    Hei, täällä myös uusi ilmoittautuu mukaan. Mullakin LA 3.11 ja toista lasta odotan. Synnärinä OYS. Np ultra oli muutama päivä sitten ja koska siellä onneksi kaikki ok. Maha on pullistunu jos selvästi ulos ja raskautta on jo vaikea peitellä! Väsy ja etova olo on onneksi selvästi helpottanut viime...

Yhteistyössä