Hakutulokset

  1. F

    Oulun seudun kuumeilijat!

    Onnellinen: Näin jo unta että olit raskaana :) hassua, vaikka en ole koskaan sinua nähnyt niin unessa olin kuitenkin varma että se olit sinä :D Minun lääkäri teki lähetteen oyssiin maaliskuun alussa 2011 ja eka aika oli kesäkuun puolessa välissä. Tuollainen tilanne siis vuos sit. Tämän...
  2. F

    Oulun seudun kuumeilijat!

    Onnellinen: Minulla oli kans kierto mitä sattuu ja sain avuksi terolutit. Kyseinen lääke ei sinänsä vaikuta ovulointiin, vaan vahvistaa limakalvoa niin paljon et se saa vuodon käynnistymään. Hyvässä lykyssä oma hormoonitoiminto tuon avulla herää, mutta mulle siitä ei ainakaan ollut mitään apua...
  3. F

    Oulun seudun kuumeilijat!

    Nöhveli: Tuo on oikein hyvä ilmaisu :) Kiitos Sennay!
  4. F

    Oulun seudun kuumeilijat!

    Kiitos Moonbride ja mamitsi!!! Tänä aamuna tein viikkonäytöllisellä clearblue reskaustestillä testin ja tulos oli raskaana 3+ eli olen jo vähintään viidennellä viikolla menossa <3 Omien laskujeni mukaan hedelmöitys on tapahtunut 3.12. eli nyt viikkoja on tasan kuusi. Jostain syystä mulla on...
  5. F

    Oulun seudun kuumeilijat!

    Mahtavaa joulua kaikille!! Minä tein tänään ensimmäistä kertaa raskaustestin, johon sain kaksi viivaa!! vuosi ja 11 kuukautta sitä piti odottaa, mutta ei se mitään. Jännä juttu, että kun kävin siellä ultrassa katsomassa toimiiko clomit, niin mulle sanottiin että tässä kierrossa ei...
  6. F

    Oulun seudun kuumeilijat!

    Kävin tänään ultrassa tarkistuttamassa kuinka clomit toimii.. No ei ne toimi. :'( Lääkäri sanoi, että onpa klassiset PCO-tyyppiset munasarjat. Ei näy yhtään johtofollikkelia ja limakalvokin on tosi ohut.. Voi persaus sanon minä. Nyt tuplataan annostus ja yritetään vielä kerran tällä lääkkeellä.
  7. F

    Oulun seudun kuumeilijat!

    Mulle saapi päivitää 14.11. fantasygirl: 29v. -- kp 5/18-76 -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi 1. Clomikierto stream tervetuloa vain mukaan!! Suunnitelmat muuttui ja soitin tänään Oys:iin.. Saan aloittaa clomit tänään (kp5) ja syön niitä nyt kp 9:n asti. Sit kp 12 on seurantaultra. Voi kuinka...
  8. F

    Oulun seudun kuumeilijat!

    mami2010: täällä pidetään kuitenkin peukkuja, että kyseessä olis kuitenkin tärppi! Tuo mun kierto on juurikin noin epämääräinen kuin päivät antaa ymmärtää. Välillä se on 18 päivää välillä mennään näköjään lähes 80 päivään. Ei paljon naurata, ei. Syy on PCO ja epäilynä etten ovuloi läheskään...
  9. F

    * OYS 2011 hoidot *

    Kuulkaas tiedättekö onko tuo lapsettomuuspoli auki joulun ja uuden vuoden aikaan miten? Ei muuten mutta mietiskelen että jos sattuu kierto meneen niin että niihin aikoihin on clomien seurantaultran aika..
  10. F

    Oulun seudun kuumeilijat!

    Onnea Nachopallo!!! Kuuntelitteko tänään YLEX:ää, kun siellä puhuttiin lapsettomuudesta? On tulossa dokumenttielokuva kahdesta perheestä jotka yrittävät saada lasta. Tämä haastattelussa ollut pari sai lapsen 8 vuoden yrittämisen jälkeen. Eli pitänee ajatella positiivisesti ja jaksaa vain...
  11. F

    Oulun seudun kuumeilijat!

    Täällä ollaan!! Käyn välillä lukemassa näitä juttuja kännykällä, mutta en kehtaa alkaa sillä kirjoittamaan, kun se on niin vaikeaa sillä. Onnea plussanneille oikein roppakaupalla!! Minulla ei ole koko kierrossa ollut mitään tuntemuksia, meinaa vähän kiristää hermoja kun kierto vain venyy...
  12. F

    Oulun seudun kuumeilijat!

    Mami2010 Onnea Rouviintumisesta!! Satille plussatuulia!! Empun odottaja Minä pidän peukkuja, että sieltä tulis kunnon plussa. ja kaikille muille myös tsemppiä!! Minä jatkan oviksen bongailua..
  13. F

    Oulun seudun kuumeilijat!

    Mulle saapi kans päivittää seurantaan 29.8.2011 että fantasygirl: 29v. -- kp 3/?? -- tammikuu 2010 -- 1. lapsiHankalaan aikaan alkoi tuo vuoto, kun just nyt en voi aloittaa clomeja kun tulevan oviksen aikaan oltaisiin miehen kanssa muutaman sadan kilometrin päässä toisistamme. . :( No ei auta...
  14. F

    Oulun seudun kuumeilijat!

    Ei näytä plussaa ei. Eilen tein testin ja se oli puhdas nega. Lääkärin kanssa soittelin ja oli puhe että kunhan (jos) seuraava kierto alkaa, niin haen ne clomit, alan syömään niitä ja varaan ultra-ajan kp 10-12. Katsotaan sit onko annostus ok ja kehittyykö munarakkula sopivasti. Eli odottavat...
  15. F

    Oulun seudun kuumeilijat!

    Tere tulemast Tuuska! Mullakaan ei ole tällä hetkellä mitään oireita, joten keskiviikko aamuna teen taas testin.. Mulla olis haaveissa 2-3 muksua, mutta tällä tahdilla taitaa jäädä haaveeksi. Jos nyt alkuun sais ees sen ensimmäisen. Alkaa tuo pessimistisyys nostaa päätään, kun oon jo 18kk...
  16. F

    Oulun seudun kuumeilijat!

    Pahoittelut uuden kierron aloittaneille. Minä tilasin ovis/raskaustestejä tuolta mammaksi.fi sivustolta ja palvelu ainakin oli nopeaa ja paketista ei uteliainkaan ihminen olis tiennyt sisältöä ;) Minä jo luulin, että menkat alkaisivat, kun viime torstaina mun mahaa turvotti ihan sikana ja...
  17. F

    Oulun seudun kuumeilijat!

    Onnea Felina!!! :flower: Lily08: Toivottavasti se kierukan vaikutus loppuu pian ja pääsette tosi toimiin. Te kaikki olette taas kirjoitelleet niin ahkerasti tänne, etten tahdo perässä pysyä. :) Minusta olisi ihanaa katsella vauvan- ja äitiysvaatteita, mutta en rehellisesti sanottuna...
  18. F

    Oulun seudun kuumeilijat!

    Tervetuloa kaikille uusille. Meidän tietokone sanoi sopimuksen irti ja en ole päässyt tänne sivustolle ollenkaan. Nyt olen taas työreissulla, niin voin kirjoittella tällä työkoneella :D Viimeksi kun tällä sivustolla kävin, ihmettelin kummllisia menkkojani. Tein r-testin ja negahan se...
  19. F

    Oulun seudun kuumeilijat!

    Oletteko huomanneet itsessänne sellaista piirrettä, että vaikka olisi kuinka selviä menkkaoireita tai ihan vuotoa, niin siitä huolimatta toivotte että ei tuo vielä mitään merkitse, kyllä voin olla raskaana siitä huolimatta? Minä olen juurikin sellainen, että googlettelen eri "oireita" ja...
  20. F

    Oulun seudun kuumeilijat!

    Täällä sivustollahan on käynyt suorastaan vilske sillä aikaa kun olen pysytellyt kaukana nettimaailmoista :) Omaanapaa ensin sen verran, että perjantaina alkoi vuoto ja se siitä kierrosta. En ymmärrä miksei voi tärpätä vaikka ultrassa näkyi selvästi että tärppipäivät oli silloin tulollaan ja...

Yhteistyössä