Hakutulokset

  1. H

    Jonathanin toppahaalarit leveää mallia?

    meilä on tän vuoden jonathan tähti toppis babymalli ja on leveä, meilläkin hoikka poika mut mun mielestä se on vaan hyvä..
  2. H

    Mitä kuomurattaita voisi katsoa vajaa 1v:lle?

    millaset tuplat oo t myymässä? ;) meillä niiden hankinta edessä
  3. H

    HuOmenia taas !!!

    huonosti nukuttu yö joten huomenta vaan :/ 1.5v ojalla nousi illalla yhtäkkiä kova kuume 38.8 ja panadol ei tunnu auttavan, nyt 39.9
  4. H

    ~~ RD odottajat 2010-2011 ~~

    olis kiva jos syntyisikin tuolloin :) Mulle sanottiin neuvolas et 3kertaa viikossa, mut oon kyl jooka päivä mitannu kun sanoi et voit muutenkin useimmin mitata..nyt ainakin piän välipäiviä mittauksesta jos se auttais :)
  5. H

    ~~ RD odottajat 2010-2011 ~~

    mun la on 11.1.11 :) Ihan kauheeta on ollut toi mittaaminen, nyt jo sormenpäät kipeet ja tosi arat..Mulla on pari luonasta ja välipalaa jääny väliin eli en oo voinun mittaa, mut ne muuten kyllä näyttää ihna hyviltä ne arvot, muutaman kerran ollu jälkenen arvo koholla..
  6. H

    ~~ RD odottajat 2010-2011 ~~

    terve! tänne ilmottautuu uus rd odottaja! Rasituksen arvot oli 4.7, 10.9 ja 9.6. Tänään olin sitten neuvolassa hakemassa mittarin kotiin..tunti syömisen jälkeen oli 7.6 ja nyt illalla ennen ruokailua 5.8 ja tunti jälkeen 5.3 eli ihan hyvät? Vaikeinta mulla tässä tulee olemaan ruokavalion muutos...
  7. H

    sossun asiakkaita tai siistä tietäviä, olis yksi kysymys!

    417 ja pennit päälle Toimeentulotukilaskuri - Oulun kaupungin sosiaali - ja terveystoimi
  8. H

    laittakaa huutikseen expeditiä :)

    myydä..koivuin värinen ja 4 punaista laatikkoa
  9. H

    Missä koulussa kävitte peruskoulun? Löytyykö tuttuja?

    :) oon olu my;s lausteen ala/asteella, backmanin ja salosen luokalla
  10. H

    Missä koulussa kävitte peruskoulun? Löytyykö tuttuja?

    m'kin oon k'yny Mikkolan ala/astetta
  11. H

    *Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

    ON: Eli kuten mainitsin jo että verinen vuoto on loppu ja ihme tuhruttelu tullu takasi, tosin tänään on eka kuiva päivä... siis ainaki tähän asti!! Mutta mutta... sanokaa olenko ihan hullu?!!? Mulla ei ole kertaakaan ollu tunnetta että ah, olen raskaana. Enkä ole sallinu yhtään ajatusta edes...
  12. H

    *Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

    Sokerirasituksesta esikoisen kohalla ei tarvinu mutta nyt pittää ja se kaks kertaa.. se kuuleman menee BMI:n mukaan ja se raja on nyt alentunu! ennen oli 34 se raja että joutu sokerirasitukseen mutta nyt on kuuleman 30.. ja sinne siis sitte käy minunkin tie tässä 12-16 viikkojen aikana ekan...
  13. H

    Mistä löytäisin tällaisen verhon?

    mikset tilaa ap tuolta ellokselta?
  14. H

    *Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

    mulla ei o (ihmettelen)ollu minkääliasia vihlontoja mahassa.. torstaina neuvolaan
  15. H

    *Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

    Mä oon ottanut buranaa 2x400mg kun ollu kuuppa kipee, myös esikoisen aikaan ja otin useimmin kun kerran, panadolit oli loppu.. Mulla esikoisesta särki kolme ekaa kk pää jatkuvasti, sellasta pientä ihan koko ajan..nyt tänkin aikana särkeny :/ vielä kun on tota migreeniä niin äkkii se siihen yltyy...
  16. H

    *Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

    [b]Kuinkas moni täällä on turusta? kun oli siitä puhetta? =)
  17. H

    Saataisko uusi kakkukuvaketju? =)

    käykää kattoo, nikki Meikkuliini, mun sisko, tekee hienoja ja hyviä kaakkuja:) siel on mein pojan ristiäiskaakkukin :) ne kuvat näkyy vaan sisänkirjautuneille....
  18. H

    *Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

    mulla on kotidoppler myynnis, en koe sitä tarpeelliseksi.. jotenkin vaan ei tuu kuunneltuu ääniä..

Yhteistyössä