Hakutulokset

  1. P

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    Heips,en oo tänne juurikaan kirjoitellut,mutta taustalta seuraillut ja nyt siirrän itseni tuonne vauvan saaneiden listaan :) Eli meille syntyi poika 26.10,painoa 4280g ja pituutta 51cm rv 41+0. Nopea synnytys ja kaikki meni hyvin,kotiuduttiin hieman alle 2vrk syntymästä. PippuriPylly ja...
  2. P

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    Heipä hei B) Hieman taas aikaa vierähtänyt edellisestä kerrasta,oon juossu kirjaimellisesti melkein pää kolmantena jalkana työpaikan ja kodin väliä ja pikkuhiljaa alkaa tuntua että oon niin kypsä jäämään lomalle vaikka heti. Sairaslomia sairasloman perään eikä sijaisia löydy MISTÄÄN. Ei...
  3. P

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    Sutulii, ihana kuulla että noi rytmihäiriöt voi olla noinkin harmittomia :) Kyllähän se aina vähän säpsähdyttää vaikka löytys ihan pienenpientäkin poikkeavuutta..tossa jo googlettelinkin niin moni oli kertonut samantapaisia kokemuksia,että olis sit itsestään hävinneet ne häiriöt jossain...
  4. P

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    Terveisiä rakenneultrasta :wave: Kaikki näytti olevan hyvin,mitat vastaa viikkoja ja löytyi kymmenen sormea ja varvasta B) Taisi ne mun enneunet kuitenkin pitää paikkaansa,sieltähän ne selkeät pojan vehkeet lävähti ruudulle heti ensimmäisenä :laugh: Eli mulle saa vaihtaa tonne...
  5. P

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    Heips kaikki :wave: Nyt vihdoin ja viimein tulin ilmoittamaan itsestäni,muutamaan otteeseen kirjottelin hirveän pitkät sepustukset ja viimesen pisteen kohdalla ne hävis kuin tuhka tuuleen ja sit vaivuin hetkeksi pieneen epätoivoon :D Taustalla olen kyllä ollut aktiivisesti ja käynyt...
  6. P

    Onko sinusta normaalia jos 21-vuotias seurustelee 15-vuotiaan kanssa?

    Näitäkin miehiä toki on,jotka ihan tarkoituksella "jahtaavat" todella nuoria tyttöjä ja oma nimityskin heille taitaa olla :kieh: Mun tuttavapiirissä ollaan tästä asiasta puhuttu ja aika yksimielisesti ovat miehet olleet sitä mieltä että lapset eivät kiihota seksuaalisesti.
  7. P

    Onko sinusta normaalia jos 21-vuotias seurustelee 15-vuotiaan kanssa?

    Mä tiedän tapauksen jossa tyttö ollut 13 ja mies 22..se pisti jo vähän oksettamaan :x
  8. P

    ~LOKAKUUN lapset **2010** huhtikuussa <3~

    Heissan! Täällä myös uusi tulokas :wave: Taren tavoin olen käynyt juttujanne silloin tällöin lueskelemassa ja vihdoin sain aikaiseksi rekisteröityä itsekin. Olen vm. -86 ja perheeseeni kuuluu poika -06 sekä mies -84. Toista taapertajaa siis odotellaan,laskettuaika on 19.10 ja...

Yhteistyössä