Hakutulokset

  1. Ellu77

    Taysin asiakkaat ***

    Tiistaina oli varhaisultra ja siellä sykki pieni sydän. :heart: Meillä kävi hyvä tuuri jo ekasta inssistä, ihmeellistä. Hyvää jatkoa kaikille ja paljon tsemppiä! Tays on hyvä paikka olla hoidossa.
  2. Ellu77

    Taysin asiakkaat ***

    Täällä tuli tänä aamuna plussa. Eka inssi kyseessä, uskomatonta että ekalla kerralla... Pelkään nyt vain tietysti, että se on jotain Pregnylin jäänteitä ( vaikka ei kai sen enää pitäis vaikuttaa ), tai sitten on tuulimuna, menee kesken tms...eli kovasti yritän laittaa jäitä hattuun. On se...
  3. Ellu77

    Taysin asiakkaat ***

    Tsemppiä kaikille kohtalotovereille! Täällä on piinapäivä nro 11. Mulle on iskenyt nuha. Jostain luin että alkuraskaudessa voi mennä nenä tukkoon kun limakalvot turpoaa tms...mutta ehkä tää on kuitenkin ihan tavallinen flunssa...? Yritän olla toivomatta liikoja. Muuten ei oikein ole mitään...
  4. Ellu77

    Taysin asiakkaat ***

    Tänään oli sitten inssi ja nyt pitäisi jaksaa jännittää 2 viikkoa. Ja lääkäri sanoi tänään että jos näistä ei tule tulosta, menee minun tapauksessa ivf syys-lokakuulle. Mutta toivotaan parasta...
  5. Ellu77

    lapsettomuusrunoja

    ****** Toisenlaiset rakennusaineet Moni tuntee runon, joka kertoo siitä, mistä pienet tytöt ja pojat tehty on. Toiset vanhemmat läpikäyvät erilaisen kohtalon. Mistä rakennusaineksista heidän pienensä tehty on? Ultra-ajan varaamisista, lääkärillä käynneistä. Pistoksista, peloista...
  6. Ellu77

    Inseminaatio

    Hei kaikille! :wave: Uusi inssiläinen ilmoittautuu. Huomenna eka inssi, TAYS:issa ollaan hoidossa. Takana lapsettomuutta 2 vuotta, selittämättömästi lapsettomia ollaan. Kiertoa tukemaan tähän 1. inssiin olen saanut clomit ja eilen pistin Pregnylin. Yksi munasolu näkyi ultrassa. Tänään olen...
  7. Ellu77

    Taysin asiakkaat ***

    Kiitos vastauksista ja tsemppauksesta! Toivotaan tosiaan ettei tarvitsisi lähteä enää rankempiin hoitoihin. Mitenkähän pitkät jonot Taysissa lienee noihin ivf:iin? Meillä ne menis varmaan sitten kuitenkin loppuvuoden puolelle... Eilinen Pregnylin pistäminen ei ollutkaan niin vaikeaa, selvisin...
  8. Ellu77

    Taysin asiakkaat ***

    Hei kaikille! Uusi keskustelija ilmoittautuu TAYS:issa hoitoja saavien joukkoon! Meillä yritystä takana 2 vuotta, viime syyskuussa laitettu lähete TAYS:iin ja puolen vuoden odotuksen jälkeen saimme ajan. Onneksi kierto oli hyvässä vaiheessa jo ekalla kerralla jolloin keskustelun ja ultrauksen...

Yhteistyössä