Hakutulokset

  1. M

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Häijyli Mulla tuli kans jotain kirkasta verta yhdellä wc käynnillä ja sitten se loppui.tuota ennen tuli ensin jotain ruskeaa tuhrua päivän. viime raskaudessa vuosin kun seula kirkasta verta rv 4-12 asti. oli joku hemangiooma kohdussa joka vuosi. Mua pelottaa jotenkin ihan hirveästi nyt...
  2. M

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Meillä on kans kissa ja miehelle just eilen sanoin että kissa alkanut nukkumaan mun mahan vieressä öisin. Samaa tuo kissa teki kun kuopusta odotin. Jännää kuin eläin voi aavistella jotain. Mies sanokin että turhaa sä rahaa tuhlaat testeihin kun kissa sulle kertoo ootko raskaana ( mies on aika...
  3. M

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Hei Pääsenkö joukkoonne mukaan? Neljäs lapsi olis tuloillaan jos kaikki hyvin menee ja laskettu 19.11.2013 Kolme poikaa on -05 -07 ja -11 Ultra 27.3 jolloin näkee onko tuolla masussa mitään eloa. Eilen tuli hieman jotain veristä vuotoa ja sehän säikäytti oikeen kunnolla. onneksi vuoto...
  4. M

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Mur-mur vuotoa ei tullut kun sillä yhdellä wc reissulla. nyt se on jo loppu mutta niin on myös runsas valkovuotokin loppu ja tuntuu et mitään oireita ei ole. No ei niitä ole kunnolla ollut edes mut vähän stressaa kun kolmessa aiemmassa raskaudessa aika aikasin alkanut jo etova...
  5. M

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Digin tein tänään ja tulos raskaana 2-3 nyt dpo14 menossa ja jotain vaalenaruskeaa valkovuotoa tullut tänään :( Ja nyt tulee sit kirkasta verta :(
  6. M

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    mur-mur en saanut siihen sun apteekin testiin mitään muokattuna näkyviin. siinä se ikkuna jotenkin häiritsee. tuohon toiseen sai jotain näkyviin. Aijaa.com - 11905996
  7. M

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Mur-mur voin illalla muokkailla sun kuvia kun kerkiin. nyt tulin vaan pikaseen kertoo omat kuulumiset:) elikkäs tässä mun nyt kaikki testit yhdessä kuvassa. ylin elen aamulla sofi one step dpo10 tai 11 seuraava apteekin oma eilen tehty kans 2½h pissin pidätyksestä seuraava on tältä...
  8. M

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Mur-mur odotan jännityksellä sun apteekin testin tulosta:) :heart: nuo sofit on näköjään ihan humpuukia. Aion laittaa niistä valituksen menemään. Mainostetaan herkkänä ja sit ei edes näytä ku jotain ihme harmaita viiruja.
  9. M

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Aijaa.com - 11897012 ja melkeen kuivana nyt tuollainen:) Paskoja testejä ne sofit.
  10. M

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Aijaa.com - 11896883 kattokaaaa:) eiks toi nyt oo plussa kun se ehti tohon tikkuun tuli 2½h oli ollu rakossa pissa. nyt dpo 11 kai tai sit 10 testinä apteekin oma.
  11. M

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Aamulla olin taas kärppänä pystyssä ja testailemassa! Joku haalea viiva siinä on ja nyt meni hermo. heti klo 9 huristelin kylille ja ostin apteekin oman testin. Sen teen sitten illalla. Aijaa.com - 11896583 eikös tossa alimmassa jotain näy? tässä vielä kuva testistä aamulla kun oli...
  12. M

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Mur-mur ON SIELLÄ ja se on selkeä haamu se on plussa mä pääni pantiksi pistän että on. Tuollaisia mulla ei ainakaan ole tullut koskaan noihin. Nyt vasta näin tuon pyynnön jos muokkaan sun kuvaa.. laitan tähän sen eilisen muokatun ja muokkaan vaikka tuota tämän iltasta vielä sulle:). tässä...
  13. M

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    illan tikkupissit :) 3h rakossa ollut ei pystyny kauempaa pidättään:kieh: 1-3min pissimisestä Aijaa.com - 11893774 kuivahtaminene menossa noin 15-20min Aijaa.com - 11893784 Valaistuna kuivana Aijaa.com - 11893839 normaalina kuivana Aijaa.com - 11893847 Muuten...
  14. M

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Mur-mur mä näen sun tikussa kyllä jotain! toivon että olis vahvistumista. Mua jomottelee myös mahaa menkkamaisesti. Takulla vielä tänään testaan! 5 kpl testejä vielä kaapissa joten en pysty pitää näppejäni niistä erossa:) infoan illalla mitä näyttää. (valmistaudun pettymykseen jotta ei...
  15. M

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Mur-mur tässä mun sofilla testatut tänään dpo 9 tai 10 negaa näyttää.Aamulla jo luulin että haamu sieltä tulee näkyviin vaan eipäs tullu. negoja nuo on. Kun siihen päälle valottaa lampulla näkyy selkee valkoonen viiva jos paljaalla silmällä kattoo näkyy et jotain olis. ylempi vielä märkä...
  16. M

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    mur-mur keskimmäisessä testissä on kyllä väriä :) muokkasin sitä vielä koneella ja kyllä siinä selkeesti on!! Meillä on mur-mur samat dpo:t menossaa sun kanssa. Mun testit vaan on puhtaan valkosia:(
  17. M

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    dpo1 oviskipuja vähän vielä. runsasta valkovuotoa dpo2 ei mitään ihmeempiä (menkkakipuja) dpo3 menkkakipuja dpo4 runsas valkovuoto jatkuu dpo5 runsas valkovuoto ja menkkakipuja + naamaan finnejä dpo6 ei mitään tuntemuksia runsas valkovuoto dpo7 valkovuoto loppuu ja kuivaa on kun saharassa...
  18. M

    Sofi One Step viivanpaikka/haamu?

    Valaise sitä tikkua siitä päältä ja kato näkyykö valkoisena viivana? jos näkyy niin on viivanpaikka. Mulla noissa tikuissa näkyy viivanpaikat tuollaisena mutta jos valaisee päältä tikkua ja katsoo niin on selkeä valkoinen viiva siinä.
  19. M

    Progesteron arvosta tietääkö joku?

    Päivä oviksen jälkeen otettu arvo 3.3 ovis oli tuntemusten mukaan 26.2 illalla ja arvo otettu 27.2 aamulla. Luokitellaanko tuo siis ovulaatio vaiheeseen vai jo luteaalivaiheeseen?
  20. M

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Mitä ihmettä mussa tapahtuu? Mulla tuli äskösellä wc käynnillä verta kun pyyhin ja nyt dpo11 IKINÄ ei ole noin lyhyt ollut kierto. Mites kemiallisessa, tuleeko vuoto aikasemmin?

Yhteistyössä