Hakutulokset

  1. N

    Ikää 19v ja yh-äidiksi 1v tytölle?

    Tähän asiaan liittyen meki puhuttiin eilen. En ole oikeen ymmärtäny, että mitä eri etuuksia yksinhuoltajalla on, koska meistä kumpikaan ei halua jäädä siksi, joka ei ole yh. Me ollaankin tekemässä niin, että joka toinen viikko lapsi on toisella. Jotkut kauhistelee, että kuinka voin olla niin...
  2. N

    Ikää 19v ja yh-äidiksi 1v tytölle?

    Päätin rekisteröityäkki tänne. :) Jos jollaki on sama tilanne ollu tai on, niin laita ihmeessä yksityisviestiä, olis mukava jutella. :)
  3. N

    Onko sinulla paineita olla hyvä äiti?

    No ei ja on. Kyllä mä luokittelen itseni hyväksi äidiksi, en olis ikinä edes voinu kuvitella, että musta vois tulla näin hyvää äitiä. =) En turhaa stressiä ota äitiydestä, mutta koko ajan paiskin töitä asian eteen. Joka minuutti lapsen kanssa, yritän olla niin hyvä kuin voin. Leikin...
  4. N

    Mistä koet jääneesi paitsi?

    Itse sain lapsen ku täytin 18 ja no ehkä jostain oon jääny paitsi, mutta en mistään merkittävästä. Voin tehä nyt kaikkia mitä sillonki, jopa matkustella. Lapsella on onneksi semmonen mummo, joka hoitaa mielellään, aivan unelmamummo ja muutenki paikkoja on, jonne lapsi voi mennä siksi aikaa kun...

Yhteistyössä