Hakutulokset

  1. I

    Turussa sattuu ja tapahtuu :(

    Montako äijää ja miten olisi "pidellyt" hakkaajaa? No siis, en nyt osaa sanoa montako siihen olis tarvittu. Riippuu varmaan siitä hakkaajasta. Pitelemään, no, pitää kiinni? Esmes. käsistä tms, ettei pääse naisen kimppuun ?
  2. I

    Turussa sattuu ja tapahtuu :(

    Mistäs sä tiedät paljonko oon elämässäni nähnyt? :saint: Ja niin, en tosiaan tiedä kauanko toi on kestänyt, muttamutta. Sellaisen tilanteen ainakin oon nähny missä mies hakkasi naista kaupungilla, siihen meni lähes välittömästi ihmisiä väliin ...
  3. I

    Turussa sattuu ja tapahtuu :(

    No itse en kyllä varmaan ois voinu toimia mitenkään, koska jos oisin ollu paikanpäällä, niin mulla ois ollu vauva mukana. :D Kirjotinki tossanoin, että varmaan jotku miespuoliset ois pystyny pitelemään tätä hakkaajaa?
  4. I

    Turussa sattuu ja tapahtuu :(

    Jaa miten? :o No oisko vaikka joku muutama mies pystyny pitämään pahoinpitelijää? Edes sen aikaa että nainen pääsis vähän turvallisemmalle paikalle. Tsiisus.
  5. I

    Turussa sattuu ja tapahtuu :(

    Niin, sittenkun pahoinpitelijä oli hakannut naisen ja lähtenyt karkuun. Meinasin nyt ihan sitä tilannetta missä naista kengitään päähän ja ihmiset vaan kattonut vierestä.
  6. I

    Turussa sattuu ja tapahtuu :(

    Järkyttävää ettei kukaan ole uskaltanut mennä väliin :o Jos on vain yksi pahoinpitelijä, niin luulis muutaman ihmisen uskaltavan mennä väliin :/
  7. I

    Oonko mä ainut kenen mielestä tää kroppa on kamala?

    Lihaksikas, ihan hyvä vartalo mun mielestä. Itselleni en kuitenkaan tollasta haluis :p
  8. I

    mitä vastaat lapselle, joka kysyy mistä lapset tulevat ?

    Ajattelin ihan kertoa niinkuin asiat oikeasti ovat.
  9. I

    Ymmärtäsitkö miestäsi suutuspäissään

    No en ymmärtäis. Suutuspäissään voi sanoa jotain mitä ei aina tarkota, mutta joku raja sentään. Loukkaantuisin kyllä ja suuttuisin. Ja en olis sellasen miehen kanssa joku haukkuis mua =D
  10. I

    Paljonko kodinhoitotuki on pienimmillään?

    Juu, se taisi olla 314e - verot. Tulojen mukaan sitten määräytyy siihen päälle mahdollinen hoitolisä, joka on kai maks. jotain 160e ? Kuntalisää tietty voi myös saada siihen päälle.
  11. I

    Sossu ja asunto!

    Saat kyllä jos asunto on tarpeeksi edullinen...
  12. I

    Miten mp3 soittimeen saa biisejä?

    Mä oon ihan omalta koneelta laitellu ... :whistle:
  13. I

    Miten FB:ssa saa hymiöitä keskusteluun?

    http://www.tietoisuus.org/?p=407
  14. I

    Ostaisikohan kukaan kirpparilla?

    Kyllä mä uskon että ostais, jos puku on muuten hyväkuntoinen. Joku joka osaa korjata :)
  15. I

    pitääkö mun poistua kodistani?

    Juu pakko ei ole poistua. En oo koskaan poistunu kun joku on tullu kattomaan asuntoa ... Ja hyvä niin, koska esittelijä oli hyvää vauhtia kusettamassa tulevia asukkaita sähkön hintojen suhteen :saint:
  16. I

    G: Kuinka moni käy YKSIN wc:ssä tai suihkussa?

    :wave: Mina. Joskus mukana pelkkä mies, ja joskus mies ja lapsi :)
  17. I

    Mitä pääsiäisaskarteluja 1-vuotiaan kanssa?

    Mun 1v ainakin söis vaan sen taikinan ja liimat sun muut askartelukamat :snotty:
  18. I

    Taidan ryhtyä rasistiks...

    Näinpä :| Ite kun olin teini, kaupungilla mustalaiset pölli puhelimen. Toisella kerralla kun en antanut, vetivät turpaan :$ Aina sai "juosta" pakoon kun niitä näki, tiesi mitä niillä oli mielessä. Siitä asti olen ollut vähän ennakkoluuloinen nuita kohtaan ... :snotty:
  19. I

    Lapsi oksensi 5min antibiootin jälkeen.

    Ei ainakaan viidessä minuutissa lääke ole ehtinyt imeytyä ...
  20. I

    Viikolle ruokalista, joka sisältäis..

    Esimerkki ; Ma - Broileri + riisi Ti - Jauhelihakeitto Ke- Uunikala + muusi To - Hernekeitto/kasvissosekeitto Pe - Kirjolohilaatikko Siinä jotain B)

Yhteistyössä