Hakutulokset

  1. M

    MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

    tämä mammuli oli koko pääsiäisen sairaalassa, niin kauheesti okesettanut en ole kyennyt tekemään mitään..Tippaan laittoivat ja en halunnut pahoinvointilääkkeitä koska lääkkeet eivät ole hyväksi koskaan. Pääsin siellä sairaalassa ultraan siellä pompotteli kahden murun sydämmet kylläkin eri...
  2. M

    MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

    Tää mammuli voi niin pahoin, että kolmatta päivää sängyssä.. naama turvonnu oksentelusta :x mutta silti niin onnellinen pienistä muruista.. :heart: :heart: en voi kirjotella paljoa kun pitää vessaan taas juosta.. onnittelut kaikille ultra kuulumisia saaneille :flower: ja pahoittelut...
  3. M

    MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

    Kerroin miehelleni että masussa möyrikin kaksi pientä, meinasi pyörtyä :laugh: mutta oli lopuksi nii onnellinen.. ei olla viel kerrottu sukulaisille, koska mitätahansa voi vielä siltikin tapahtua.. kiitos kaikille onnittelioille.. ja hyvä kun muutkin ovat saanet hyviä kuulumisia :heart...
  4. M

    MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

    Aamulla menin yhteipäivystykseen ja vaadin siellä, että minut on ultrattava, koska vuoti eilen niin runsaasti ja aamullakin vielä tihutteli kummiskin.. odottelin siellä n. 5min niin hoitaja tuli hakemaan minut äitipolille..olin ihan kummistunut miksi sinne.. no vatsanpäältä ensiksi yritettiin...
  5. M

    MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

    antoivat vain sellaisen toivon, että jos kaksois raskaus ja toinen tullut pois..mutta en voi uskoa että olisi näin käynyt :ashamed: kesviikkona tilanne tarkistetaan.. oireet on kyllä vieläkin eikä tässä ole päivässä ole vielä ainakaan ne kadonneet..eikä edes enteillyt millään tavalla että...
  6. M

    MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

    aamulla vatsassa oli outo tunne. Menin vessaan kurkistin housuun vuoto oli alkanut :'( se on vuotanut koko päivän ja runsaasti.. soitin lääkäriin ei tarvinnut mennä näytille. Ke se ultra siellä vielä tarkistetaan tilanne että on varmasti vuotanut kaiken pois. Tuntuu niin kauheelta ja...
  7. M

    MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

    huomenta :heart: täällä on siivoiltu jo kaikki paikat kuntoon, vaikka olisi väsyttänyt.. jännittää keskiviikko niin paljon onko pienellä murulla kaikki ok. oireita ei ole muuta kuin rinnat kipeät ja illalla pientä kuvotusta. :whistle: odotetaan vaan millon kevät pääsee kunnolla alkuun ensi yönä...
  8. M

    Kun vatsa menee kivi kovaksi ylhäältä alas asti...

    no sinuna menisin käymään heti lähimmässä sairaalassa ja tarkistuttaisin tilanteen, koska jos paikat auenneet nii vauva voi hyvinkin syntyä..
  9. M

    Kun vatsa menee kivi kovaksi ylhäältä alas asti...

    jos hyvin kivuliaaksi muuttuu, mee sairaalaan.. tuleeko noita kuinka usein??
  10. M

    Kun vatsa menee kivi kovaksi ylhäältä alas asti...

    vauvan liike hyvinkin voi olla onko monesko rv menossa???
  11. M

    MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

    on se nii kivaa kuin kaikilla muillakin eka ultra vielä edessä :heart: itellä ens ke tuolloin rv 6+4.. eka neuvola 19.4.. niin yksilöllisiä näyttää nuo oireetkin olevan,jotkut kärsii jostain muusta kuin toiset :whistle: on tämä raskaus niin erilainen kun ensimmäinen, ei voi verrata ees...
  12. M

    MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

    ahomansikka toivotaan, että pikkunen jaksaisi sinnitellä :heart: :hug:
  13. M

    MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

    Tänään alkoikin kovasti odotettu viikonloppu. :heart: se on jännä miten minua ei väsytä eikä okseta aamuisin, mutta illalla kaikki oireet iskee :$ odotan ensikeskiviikkoa jo todella kovasti onko masussa kaikki kunnossa ja montako pientä sieltä löytyypi :whistle: itse en vielä aloita mitään...
  14. M

    MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

    op-81 hurjasti onnea :flower: itelläni ulra vasta ensi kesviviikkona viikkoja silloin 6+4.. jännittää kyllä tooosii paljon :) näkyikö syke yms..pikkusellasi?
  15. M

    MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

    jiinas :hug: älä usko aina mitä lekurikaan sanoo, sydämmen ei pitäisi kai vielä noilla viikoilla sykkiä näkyvästi.. np-ultraan tulee kutsu noin viikoilla 12, itse meinasin siihen myös mennä. toivottavasti pahoinvointini pysyy näin ilta painotteisina, koska ma alkaa työharjoittelu niin ei...
  16. M

    MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

    tutkimus ei tee yhtään kipeää, saattaa tuntua hiukka oudolle mut ei koska :whistle: ainakaan minulla se ei koskenu, keskittyi vaan siihen pikkuseen mikä siellä myllersi
  17. M

    MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

    crocus: meidän suvussa kanssa kaksois raskauksia ollut ja minua jännittää todella se ensiviikko, mitä massussa näkyy :heart: ihanaa se olisi jos kaksi kerralla tulisi toisaalta.. itse en miehelleni sanallakaan maininnut asiasta.. mutta on kyllä niin eri tunne kuin viimekerralla.. . itse olen...
  18. M

    MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

    Minulla on rinnat niin kipeät, että hyvä jos pystyn nukkumaan ilman liivejä.. :laugh: nyt jo kello lähenee viittä ja minulla pahoivoinnit vasta alkaa tähän kellon aikaan.. :o luin yhdestä mamma kirjasta että kohtu kun kasvaa niin alavatsaan koskee ja vihloo ja kaksois raskauksissa vielä...
  19. M

    MARRASKUUN MURUSET 2010

    olen liittynyt tänään.. vai mitä tarkoitit tuolla :(
  20. M

    MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

    mä luulen, että kyllä se miehesi pomo antaa kyllä vapaata kun vaan sanoo, että lasta on pakko jäädä hoitamaan kun vaimokin on kipeänä.. hommaatte vaan lääkärintodistuksen asiasta.. ja miehellesi sanot vaan että asia on nyt näin ja piste :o voimia sinne :heart:

Yhteistyössä