Hakutulokset

  1. korppi88

    Uusi pcolainen ja epämääräinen tuhru

    Oon tosi uusi tällä palstalla, mut kovin on lämminhenkinen ja kannustava palsta, joten uskaltaudun kyselemään... =) Miulla todettiin vajaa puolisen vuotta sitten pco ja sain clomit. Söin 5 päivän kuurin, ei tullu menkkoja kolmeen kuukauteen ja lääkäri määräsi menkkojen puuttumisesta huolimatta...
  2. korppi88

    Clomifen

    Tää soittikii sinne lääkärille ja lääkäri sano, että voin ottaa nyt lääkkeitä vaikkei menkat olekkaan tulleet :/ Saas nähä kuin käypi...
  3. korppi88

    Clomifen

    Heips vaan kaikille! Mie oon hyvin uusi tällä palstalla, lähinnä oon käyny lueskelemassa juttuja, mut nyt tarttee kyl ihan ääneen ihmetellä omaa kroppaa, jos teistä joku vaikka osais valaista miuta. Eli miulla todettiin pco ja sain siihen clomit, yks tbl kierron 2.-6. päivä. Jatkotutkimuksia...
  4. korppi88

    Maitoa rinnoista?

    Okei, kiitos :) Miulta otettiin syksyllä, kuukausia pillereiden lopettamisen jälkeen, verikokeet (mm. prolaktiini) ja ne oli ihan normaalit, mut kaipa ne on voinu jo muuttua? Ku miulle on jääny pillereiden menkkarytmi, et täti tulee tasasesti kerran kahessa kuukaudessa..
  5. korppi88

    Maitoa rinnoista?

    Nyt täytyy sanoa, että en ole ollenkaan varma, meneekö tää oikeeseen osotteeseen, mut ei se ota, jossei se annakkaan. Siis lopetin e-pillerit viime kesänä ja haaveena olis vauva. Koko asia on painunu ns. unholaan, kunnes huomasin keskiviikkona, että rinnoistani tulee maitoa! :o Menkat on...

Yhteistyössä