Hakutulokset

  1. N

    **Marraskuun muruset 2010** kesäkuu

    Meillä olis nyt sitten poika tulossa :heart: Saatin nähdä vähän 4d:täkin! Lähinnä kasvoja näytti sillä, ja oli kyllä niin suloinen! Kaikki oli onneksi hyvin vauvalla mutta itseä vähän huolestuttaa kun siellä oli aiemmassa ultrassa ja myös nyt kysta, joista molemmat kätilöt ollut vähän...
  2. N

    **Marraskuun muruset 2010** kesäkuu

    Hei! Voimia kaikille vaikeuksista kärsiville :flower: Tuntuu että aika vaan matelee, vaikka toisaalta olen varmasti muutaman kuukauden päästä ihan paniikissa synnytyspelkojen takia :laugh: Onko täällä muita ketä jo jännittää synnytys? No huomenna kauan odotettu rakenneultra...
  3. N

    **Marraskuun muruset 2010** kesäkuu

    Kylläpä menee aika nopeeta, kohta enää puolet jäljellä!Vois varmaan pikkuhiljaa kertoa töissäki :laugh: jännittää vaan ku meidän pomo on puhunut aika pahaan sävyyn yhdestä työkaverista joka jäi sairaslomalle monta kuukautta ennen äitiysloman alkua supistuksien takia että mitä sanoo.. Me...
  4. N

    **Marraskuun muruset 2010** Toukokuu

    Mulla ois LA jo 29.10 mutta kai saan tänne jäädä, ku tätä oon seurannu jo kauan? :) sairaalana K-PKS ja esikoinen tulossa. te kirjottelette vaan niin hirmu nopeeta ettei pysy kärryillä aina! Miten millasia vaunuja/rattaita ootte hankkimassa? Ku itse haluaisin ehkä jotku vähän isommat ja...
  5. N

    MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

    Hei! Täällä olis kans yks joka haluais mukaan :) esikoista odottelen ja viikkoja ois takana 11+6 ja laskettu aika on loka ja marraskuun vaihteessa! Oon jo pidemmän aikaan lueskellu täällä mutta ei oo tullu kirjoteltua itse :)

Yhteistyössä