Hakutulokset

1. A

Kevään Kuumeilijat 2010

kp3/? yk11
  2. A

~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

kp 3 yk 11 :|
  3. A

~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

heipä hei. miekin voisin liittyä mukaan jos minutkin huolitaan :) esikoista tääläkin kuumeillaan yk10 menossa. nyt on kp 33/? menossa. viime toukokuusta asti ollaan yritetty ja matkalla on ollut vaikka minkä näköstä ongelmaa mutta siis minulla todettiin viime syksynä PCO. ja nyt on 3kk...
  4. A

Loppukiertolaisten oirepino

no pitää kai minunki tulla tänne oireitani lateleen :D mulla on nyt kp 33/? -nännit ovat olleet arat jo jonkin aikaa. -menkkamaista kipua ollu koko kierron ajan - viimisen viikon tulla tosi vihlovia kramppeja alamahaan -väsymys - leukosyyytit koholla ( epäiltiin tulehdusta eikä löytyny...
  5. A

Kevään Kuumeilijat 2010

heissan.. kuulumisia ajattelin tulla kertomaan, elikkäs onkos kellään kokemusta kuinka nopeaa pitäs 3kk terolut kuurin jälkeen tulla sitten menkat, mulla on nyt kp 29/?. Tein raskaustestin aamulla muta negatiivistahan se näytti. raskausoireita olis vaikka muille jakaa :/. jotenki tuntuu usko...
  6. A

Kevään Kuumeilijat 2010

onnea plussanneille :) miekin sorruin sitten lauantaina tekemään testin, ihan liian aikasin ja negaahan se näytti, ei mikään yllätys, muttaku oireita onkin jo vaikka minkä näköstä :D vielä jos jaksais viikon odotella niin sitten vois alkaa uudelleen testaileen.. kävin tänään labratesteissä...
  7. A

Kevään Kuumeilijat 2010

Memmu86 et sie mitään tyhmiä kysele, ei mullakaan ollu 3kk sitten hajua koko lääkkeestä :D eli mulle ne määrättiin että ne oikasis mun kierron menemään suht oikein. terolut paksuntaa kohdun limakalvoa. :) jos tästä jotain apua olis... :)
  8. A

Kevään Kuumeilijat 2010

voi että... :/ mieki voisin kertoa vähän taustoistani, elikkäs ikää on 22v ja esikoista yritetään saada aluille :) ja minun kierronki voi kyllä laittaa kysymysmerkiksi kun ei siitä enää ole niin varmuutta kun terolut kuuri on syöty nyt loppuun... vielä pitäs odotella viikko että pääsis...
  9. A

Kevään Kuumeilijat 2010

Noh...enpä viitsi vielä alkaa testaileen kun kierto ei oo lopussa edes :D jotenki monta kuukautta on menny että ei enää vouhota että tulispa jo raskaaksi mutta näköjään taas se on alkamassa :/ vissiin kevättä rinnassa :D
  10. A

Kevään Kuumeilijat 2010

Heissan, Taidanpa liittyä mukaan keskusteluun :) Onnea paljon kaikille plussanneille. Meilläkin on ilmassa älytöntä vauvakuumetta yk 10. Mutta eräs asia minua askarruttaa jos joku osaisi asiasta jotain sanoa. :) Elikkäs aloitin terot pitkittyneiden kiertojen takia. Olen nyt syönyt sen 3kk...

Yhteistyössä