Hakutulokset

  1. sunniee

    sukupuoliveikkaus ultrassa,osuiko oikeeseen? :)

    Me ei kysytty esikoisesta että kumpi on tulossa,poika syntyi. nyt odotan toista ja oon ihan älyttömän kärsimätön tietää että kumpi on tulossa. :D mutta siis,sanooko ultraaja mitään jos ei oikeesti kallistu jommankumman sukupuolen puoleen ? tästä ultraaja sanoi että luultavasti tyttö,mutta älä...
  2. sunniee

    Vuokra-asunto ja korvausvaatimus

    onko kellekään sattunut niin,että vuokranantaja on yrittänyt laskuttaa vanhoja vikoja sinulla kun ootte muuttanut pois?? ja miten on asia edennyt? meillä nyt tämmönen tilanne,meille vannottiin et asunto on tarkastettu ennenkun muutettiin tähän,nyt vuotta myöhemmin kun ollaan itse muuttamassa...
  3. sunniee

    Maksoiko Helsingin Kaupunki tänään lomarahoja??

    ja voiko ne ylipäätään tulla vuoden jäljessä.. olin viime vuonna töissä helsingin kaupungilla ja tänään oi tullut rahaa tilille?? :o
  4. sunniee

    Varhaisultran hinta Helsingin Femedassa?

    oisko kellään tietoa? sivuilta ei tietoa saa,ja en jaksais soitella joka paikkaan kun vertailen noita hintoja.. =) ja kokemuksia mm. Brunon tekemistä ultrista ois kiva kuulla =)
  5. sunniee

    pojan kova yskä..

    millä voi helpottaa pojan (8,5kk) kovaa yskää,sängynpääty on nostettu ja vicksiä on harsossa pinniksessä kiinni.. oksennus lentää raukalla aina yskän seurauksena :( mikään ei siis pysy sisällä..
  6. sunniee

    kuinka kauan juustokakku säilyy?

    tein siis toissapäivänä juustokakun ,laitoin yöks siis jääkaappiin jne.. kuinkahan kauan toi on syötävää,kun en sitä saa tuhottua ainakaan tänään vielä :D
  7. sunniee

    Kuukautiset ja maidon väheneminen

    niin,tilanne siis se,että mulla alkoi ensimmäistä kertaa kuukautiset viime lauantaina,synnytyksestä aikaa nyt 8kk ja maidontulo romahti :o siis ei meinaa nousta millään,ja sit kun nousee niin eipä sitä juuri tule. onko mitään konstia millä saisin maidontuotannon uudelleen käyntiin? en vielä...
  8. sunniee

    Carena Easy matkarattaiden käyttökokemuksia?

    millaiset on työntää? onko renkaat hyvät ? pitäs jotkut matkarattaat hankkia satunnaisia käyttökertoja varten,ja tässä mietin että mitkä ois hintalaatu suhteeltaan parhaimmat..
  9. sunniee

    itä-helsingissä perhekahviloita?

    Oisko kellään tietoa? tiedän ton yhden tossa vieressä,joku MLL:n paikka,en oo uskaltautunut meneen vielä.. mutta onko muita? mulla siis poika 7kk,ja ois kiva jotain tekemistä päiviin saada.:D
  10. sunniee

    olispa aina naistenpäivä ! ei tosikoille :)

    tänään naisten päivän kunniaksi..muista helliä itseäsi..sinun ei tämän päivän aikana tarvitse kuin siivota koti, hoitaa lapset, pestä pyykit, tehdä ruuat, selvittää riidat, tiskata, olla loistavan ja haluttavan näköinen sekä harrastaa taivaallista seksiä..ei siis juurikaan mitään..voi kun joka...
  11. sunniee

    Moneenko teillä saa 10-vuotiaat viikonloppuna valvoa?

    onko teillä joku tietty aika,kun talo hiljenee,vai sitä mukaa kun itse haluaa/alkaa väsyttää? entäs perheen nuoremmat,millasia nukkumaanmenoaikoja? en nyt tarkoita vauvoja joilla jollainen rytmi jokatapauksessa on päivästä riippumatta :)
  12. sunniee

    Minkä ikäisenä vauva omaan huoneeseen?

    kyselisin siis että koska ootte laittaneet vauvan nukkumaan omaan huoneeseen? miksi ja kuinka se on teillä toiminut? :)
  13. sunniee

    hyvää torstai huomenta kaikille ! :P

    olipa mukava herätä kun mies oli keittänyt kahvit valmiiksi ja pusutteli hereille. ja sitten vielä tuo Ah niiin ihana kesäsade :heart:

Yhteistyössä