Hakutulokset

  1. Ä

    pocahontas,pikkumyy75,tiuhtiti,nasuli,äiti20 ja tupuna80!!!!

    Niin ja meillä voidaan ainakin treffata =)
  2. Ä

    pocahontas,pikkumyy75,tiuhtiti,nasuli,äiti20 ja tupuna80!!!!

    Moi moi! Olen 20-vuotias 8kk ikäisen pojan äiti. Asutaan Maksjoella. perheeseen kuuluu myös isi, kissat ja koiruus. Äiti kaipaa päiväkahviseuraa ja poika leikkiseuraa :) Voitais keksiä jotain mukavaa tekemistä päiviksi!
  3. Ä

    Lohjan äidit!

    Miulla poika 8kk, olisi kiva tutustua muihin äiteihin ja tehdä jotain mukavaa yhdessä :)
  4. Ä

    Kaikki Lohjalais Äidit HUOM!

    Tervehdys! Täällä yksi Lohjalla asuva 8kk ikäisen pojan äiti =)
  5. Ä

    LOHJALAISET!

    Oho.. mie en oo sitten sama ku toi ylempi Äiti20.. meillä on näköjään sama nimi =)
  6. Ä

    LOHJALAISET!

    Nostetaas.. Lisää Lohjalaisia kotiäitejä jotka kaipaisi uusia ystäviä?Miulle voipi kirjotella..
  7. Ä

    paikkakunta gallup

    tupuna80 laitoin siulle viestiä..
  8. Ä

    LOHJALAISET!

    Taisinkin huhuilla sua jossain toisella palstalla aikasemmin kun olit kirjottanut että ystäviä kaipailet. Pistäppä mailia mulle: tanja_2005@suomi24.fi Eipä tiedä vaikka tunnettais. Tää Lohja on niin pieni paikka =)
  9. Ä

    LOHJALAISET!

    Viestiä tänne niin tutustutaan! Minulla tyttö n.vuoden... :D
  10. Ä

    paikkakunta gallup

    \ Laita viestiä. Myös Lohjalta.. :D
  11. Ä

    Ikäerosta...

    Mikä olisi sopiva ikäero lapsille? Minkälaisia kokemuksia teillä on..? Meillä tyttö pian vuoden ja aika vaativa lapsi. Mietin vain että pitäisikö odottaa muutama vuosi että on isompi..mutta kun vauvakuumetta olisi sekä miehelläni että minulla! =)
  12. Ä

    Ensarin synnytyksen kesto?

    mulla tuli lapsivedet just ku olin kirjoittaas sähköpostikaverille. rv39+5. puol 11 illalla lähin ja 2.08 synnytin. avautuminen siis 3h30min ja ponnistus 8min. helppo synnytys ja ihana poikavauva tuli syliin!=)
  13. Ä

    Riihimäeltä ketään??

    onks se jossu kuka kysyy siis eerikan ja nellan äiti? =) t.ulla+poika
  14. Ä

    Isien iät

    itse 20 ja mies 37
  15. Ä

    Esikoistaan odottavat turun seudulta

    Olisko nuoria odottajia turun seudulta joilla laskettuaika syyskuussa? Tai käy vanhemmatkin, mutta haittaako ikäni?

Yhteistyössä