Hakutulokset

  1. M

    Vauvojen ja lasten diabetes riski(kö)..

    Eilen tuossa rupesin mietiskelemään ku joku sanoi että jos tavallista maitoa alkaa antamaan vauvalle ennen ku se on täyttänyt 1v.niin se kuulemma lisää diabeteksen riskiä.Mutta ei tuo mun mielestä oo mahollista.Korvikkeet on kuitenkin ollut melko pitkään jo kaupoissa ja ennen on annettu...
  2. M

    Tietääkö kukaan kuka esittää mtv3:lla..

    Tuon musiikin (panhuilu) siis tossa missä mainostetaan muistaakseni noita kesällä tulevia elokuvia??Se on aivan ihana ja oon jo monta vuotta halunnut tuon musiikin itelle.Tosi kaunis!
  3. M

    Noista matkasängyistä..

    Eikö niitä voikkin pitää ihan ykkös sänkyinä,eli tarkotan sitä että jos hommaisin tommosen meidän vanhan louskun tilalle että eikö ne oo ihan kestäviä kuitenkin??Ääääh,tajusko joku mitä tarkotan?? :D
  4. M

    Tulleeko kesähäät ohjelmaa tänä kesänä?

    Oon niin ootellu mutta en tiiä..
  5. M

    Vastarannankiiski paikalla,saa kysyä=)

    :laugh: :laugh: :laugh: :D
  6. M

    Mistä löytyis HALVIMMAT vesihanat??

    Nyt on käyny niin että pitäs saaha keittiöön uusi hana ku tuohon nykyiseen on tullut 2 pientä reikää josta se ruutaa vettä! :kieh: :kieh: |O Ja uus hana pitäs jostain saaha mahollisimman halvalla tietysti.
  7. M

    Kaikille joilla on nyt pinna tiukalla tulkaapa tänne!

    :hug: :hug: :D
  8. M

    Mihin haluaisit mieluiten matkustaa?

    A) Rantalomalle johonkin etelän lämpöön B) Kaupunkilomalle esim.Pariisiin C)Vaellusretkelle johonkin pohjoismaahan D)Tutkimusretkelle amatzonin viidakkoon? :D Mää voisin lähtä vaikka vaeltamaan tai Amatzoniin :D
  9. M

    Siis mikä hiivatin sana tuo filmata on??

    Tää on yks ärsytys sana meitsille taas!! :headwall: :headwall: Filmata tarkottaa kuvata eikä teeskennellä vai mistä ihmeestä tuo on väännetty?? |O
  10. M

    Öitä ja käsille töitä!

    Tämä akka lähtee elpaamaan :D :wave:
  11. M

    Tosta peili alotuksesta..

    Voisitteko kuvittelevanne laittaa makuuhuoneenne kattoon peilin josta voisitte tiirailla itteänne seksin aikaan??Minä en! :x
  12. M

    Pieni kysymys..

    Naurattaako teillä ikinä joku asia vaikka että tiiä oikeastaan mikä? :laugh: :laugh: :D No väsyneenä ainakin naurattaa mitä typerimmät jutut :D Oli pakko kysyä :D
  13. M

    Voi itkun itku vauvakuumetta pukkaa!

    Hitto ku pitää käyä kattoon noita masukuvia ku alkaa tulemaan ikävä sitä ihanaa vauvamassua!Tämmösen ainaisen vauvakuumeilijan ei pitäs katella noita kuvia :kieh: :kieh: :D
  14. M

    Onko jalapeno ja jalopeno sama asia?

    Siinäpä se kysymys tulikin johon ois kiva saaha vastaus :D Sanooko ihmiset ne vaan erillälailla vaikka tarkottaa samaa vai onko ne eri juttuja kokonaan??
  15. M

    Galuupin tynkää=)

    Vastatkaapa rehellisesti,moniko teistä jää kakkoseksi ku alkaa jalkapallon EM-kisat? :D Ilta-sanomissa ja tais olla vissiin iltalehdessäkin juttua että naiset jää surutta toiseksi kun on jalkapalloa ja muuta urheilua töllössä.Toisin sanoen naiset ei saa kuulemma seksiä kun ukot vahtaa...
  16. M

    Paha raskausmyrkytys ja välinpitämätön äiti!

    Miten hitossa joku voi olla niin välinpitämätön "äiti" kun raskausmyrkytys on niin pahana että verenpaineet hipoo pilviä ja valkuaiset on +++ ja la:han on muutama viikko ja lääkärit on yrittäneet suostutella synnyttämään että äiti ja vauva on kumpikin jo niin isossa vaarassa ja vauvalla vaara jo...
  17. M

    Jos ei ruukaa kaljotella juuri ikinä..

    Oon tässä miettinyt että jos juo yhen kaljan niin silloinhan sitä alkoholia ei normaalisti oo juuri mitään veressä?Niin mitä sitten jos esim minä en ruukaa juua juuri koskaan eli toisin sanoen en melkein ikinä jos ottaisin yhen kaljan se menis mun päähän heti niin paljon semmosella on alkoholia...
  18. M

    Uusin Saarioisten mainos=)

    Oottako kerinny jo näkemään sen?? :laugh: :laugh: :laugh: Mulla soi koko ajan päässä se laulu:Tässä on Rauno joka keksi reseptin,joka sopii broilerille jonka paistoi äiti :laugh: :laugh: :laugh: Hyvä mainos pitkästä aikaa(sen ratikka mainoksen jälkeen) :laugh: :laugh: :D
  19. M

    On tuo uus Nightwish vaan..

    niin ihanaa ja hienoa musiikkia! :D Nyt on just semmonen mielialakin että tekee hyvää kuunnella tota amaranth kipaletta =) Ja kaunis ääni tolla uudella laulajalla oliko sen nimi Anette??
  20. M

    helläheluna..

    Ei hitto että ihminen voi lukea väärin!!Luin häntäluuhellänä!! :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :D Taitaa jo silimät harottaa vissiin joka suuntaan :D

Yhteistyössä