Hakutulokset

  1. T

    Kaivataan ystäviä!!

    Hakusessa TOSI ystäviä.Jolla on oikeesti aikaa nähdä!! Mä kohta 24v.isukki 28v. tytsy synt.0204 ja toinen tuloillaan kesäkuussa!!Lahden lähettyvillä asustellaa!! Perheeseen kuuluu myös karvasia kavereita!! "Lapsellisia" ystäviä aikast vähä...ja toisilla ei enää niin aikaa!! mutta jos joku kaipaa...
  2. T

    Onko kenelläkään samojedia!??

    MEillä hauva-kuumetta,ja hauva varattu.Nyt vaan ootellaan...ei vaan jaksais.Loppuvuodesta meille tulossa sammarin pentu.Jos kaikki menee napiin!!!
  3. T

    Harvinaisemmat nimet!????

    Heippa!! Te jotka olette antaneet lapsellenne harvinaisemman nimen...niin onko suvuissa ollut,vai mistä olette nimen löytänyt?Mä haluan antaa seuraavallekkin vähän harvinaisemman nimen...mutta mistähän mahtaisi löytyä!??Mun esikoinen on Tiiu,ja mies päätti sen.JA mulla on jokus nappulana ollut...
  4. T

    Lahen lähettyviltä ystäviä!!

    Täällä äiti 23v. tytsy 1v.5kk ja isukki 28v. kaipaillaan todella ystäviä ympärillemme!!Assutellaa orimattilassa.Olisi kiva saada uusia ystäviä muuhunki kun meilailuun.Kahvitteluun,hiekkalaatikolla ym.LAittakaa postia tulemaan. piia_vainio@suomi24.fi

Yhteistyössä