Hakutulokset

1. T

KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT HUHTIKUUSSA

Onpas uuden kuun pinokin jo venynyt... Mä olen ollut nyt vähän sivussa, koska PLUSSASIN reilu viikko sitten!!! :) Olen ollut tosi epäluuloinen käymäni röntgen-kuvauksen takia, mutta toistaiseksi olen todellakin nyt raskaana! Yritän sisäistää asiaa samalla, kun koitan varautua pahimpaan...
  2. T

KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT MAALISKUUSSA

Onnea plussanneet Alba ja tytöt0406! Mulla taas vastoinkäymisiä vastoinkäymisten perään... Tällä kertaahan sain tosiaan ovisplussan ja olin ihan innoissani. No, nyt sitten kävi niin, että dpo5 ja minä jouduin röntgeniin! Keuhkokuumehan sieltä löytyi, että ei mennyt hukkaan kuvailut, mutta...
  3. T

Keffeli noi digitestit maksaa halpatesti.fi ssä 31e paketti. Siinä on 7 testiä. Ensin olin sitä mieltä, etten missään nimessä maksa ovistesteistä noin paljoa, mutta näinpä sitä sanansa syö, kun on tilaisuus... ;) Ostin myös foolihappoa, se oli tosi halpaa tuolla samassa paikassa...
  4. T

Onnea helmikuun! :flower: Ja mä kyllä en ollenkaan veikkaa keskenmenoa, mulla oli ihan samanlaista kakkosesta ja jopa ultrassa kertaalleen uhkailtiin tuulimunalla, mutta niinpä vaan vietettiin neitosen 4-vuotisia tässä taannoin... Eli pidä toivoa yllä! Omaa napaa: Elämäni ensimmäinen...
  5. T

Mä olen vähän yrittänyt pitää taukoa palstailuissa. On nimittäin ollut tosi paskat fiilikset, olen sairastanut nyt monta viikkoa kauheaa keuhkotautia ja myös yrittäminen on alkanut todellakin ahdistaa ja luulen, että tämä kierto on viimeinen jonka jaksan vääntää ja sitten on pakko oman...
  6. T

KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT HELMIKUUSSA

Hei kaikki, Otatteko mukaan yhden kuumeilijan?! Olen yrittänyt vältellä palstoja, ettei kuume kasvaisi ihan mahdottomaksi... Mutta ei auta, on tämä niin pirskatin yksinäistä puurtamista, että pakko saada vertaistukea! :) Meillä siis kolmatta kuumeillaan, edelliset tytöt on jo 3- ja...

Yhteistyössä