Hakutulokset

1. T

Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

Hei! Vihdoin ja viimein taas aikaa istua koneelle lukemaan teidän juttuja. Ollaan saatu jonkinlainen arkiaikataulutus tehtyä ja kun mies pitää nyt lomaa niin minulla on aikaa muullekin kuin lapsille. Tällä hetkellä kyllä tuo kuivausrumpu ilmoittelee,että pyykki olisi kuivunut,joten kauaa en...
  2. T

Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

Hei! Kävin joskus tuota odotusketjua lukemassa, mutta jäi sitten vastaaminen sinne... Tänään pitäisi olla aikaa kun olen poikkeuksellisesti kotona (odottelen rattaita saapuvaksi hetkellä millä hyvänsä - piti tulla jo 3 tuntia sitten). Lisäksi minulla on hieman flunssainen olo enkä tosiaan...
  3. T

~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

Onnittelut kaikille vauvan saaneille ja kiitokset tsemppauksesta&onnitteluista! Eilen illalla tulin itse kotia, huomenna olisi tikkien poisto edessä. Lapset jäi hyvään hoitoon, Eeliä jo sain eilen pitää kengurussa hetken aikaa ja olipa se ihanaa! :heart: Ellakin pääsi jo hengityskoneesta...
  4. T

~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

* Nyt on meillä kolme taistelijaa Lastenklinikalla. Eilen 4.3 leikattiin rv 31+4 tilanteessa useista eri syistä johtuen jo tässä vaiheessa. Maanantaina vielä lääkärit laittoi leikkurivarausta maanantaille 8.3, mutta sitten B-vauvan vointi romahti ja sektioon mentiin vauhdilla. Onneksi oltiin...
  5. T

~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

Moi! Milloinhan minä olen viimeeksi kirjoittanut tänne :/ Jouduin viikko ennen joulua sairaalaan, aattona kävin kotilomalla ja sitten olinkin pakkolevossa rv 30 alkuun. Ja kun sanon että pakkolevossa, niin se oli sitä, että makasin sairaalasängyssä, pissat tein alusastialle, eli vessankaan...

Yhteistyössä