Hakutulokset

  1. H

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Sellaista tulin kyselemään imettäviltä että juoko teidän vauvat tuttipullosta/nokkamukista? Miten aiotte vierottaa tissistä? Ehkä hieman hölmösti muotoillut kysymykset mutta siis itse oon imettänyt kohta sen 6 kk. Reilu 4kuisena alettiin soseiden maistelu ja nykyisin menee pari kertaa päivässä...
  2. H

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Täällä ei-aktiivinen kesäkuun mamma kyselee että onko muilla vauvoilla tullut vihreetä kakkaa? Meillä tolla tytöllä on nyt pikkuhiljaa alettu soseita maistelee mutta pääasiassa edelleen rintamaidolla mennään ja nyt parina päivänä tullut vihertävää kakkaa. Montas kertaa päivässä teiän vauvat...
  3. H

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Yökyläilystä/hoitoon viemisestä: Meillä tyttö on ollut pari kertaa isänsä kanssa sen muutaman tunnin kun olen itse ollut asioilla (kampaajalla ja kosmetologilla). Ei tulisi mieleenkään jättää vielä noin pientä (2kk :D) yöksi hoitoon. Tosin meillä mennään täysimetyksellä edelleen, ja...
  4. H

    Kysymys synnytykseen liittyen

    Synnyttämään joo mutta TULIPAHAN VAIN MIELEEN TUOLLAINEN!!! Anteeksi vain ilmeisen tyhmä kysymys ensisynnyttäjältä.
  5. H

    Kysymys synnytykseen liittyen

    Ajellaanko pipsukarvat ennen synnytystä sairaalassa?
  6. H

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 2/10 <3

    Ekaa kertaa tänne kirjottelen. Rv 25+6 ois tänään. Sellasta vaan kyselen että onko muilla ollut vihlovaa/nipistelevää kipua alavatsassa? Mulla on nyt parina viikkona tuntunut hyvinkin epäsäännöllisesti... Viikon verran olin saikullakin ja lepo helpotti, ei sillä viikolla tuntunut mitään...

Yhteistyössä