Hakutulokset

  1. V

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol. 2

    Niin ja onnittelut pikkikselle :heart:
  2. V

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol. 2

    oho toi :snotty: hymis ei ollukkaan ihan sellanen ku kuvittelin :D
  3. V

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol. 2

    Joo oon kyl niin ilonen siitä että poikaystäväni ja minä samoilla aaltopituuksilla, eli halutaan siis molemmat sitä vauvaa ja naimisiin ja omakotitalo jne jne :heart: Mutta mitä mieltä olette siitä kun siis meille tulee vuosi yhdessä oloa täyteen elokuussa niin onko liian aikaista yrittää...
  4. V

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol. 2

    No kiva kuulla että muillakin ollu samantyylisiä "ongelmia" :D Ehkä stressaan liikaa mitä muut ajattelee ja siks kuvittelen mustasukkaisuutta tms. Mulla myös paljon ystäviä joilla jo vauva, niitten kanssa kiva jutella vauvanteko hommista yms. Ku niitä oikeesti kiinnostaa ja tietää mistä puhun...
  5. V

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol. 2

    Meillä kans esikoisen yrittäminen alkais syksyllä -2010 :)) En ihan malta odottaa, nyt ei vielä oikein pysty kun koulu pahasti kesken ja tulisko sitä sit loppuun käytyä jos vauvan sais aikaisemmin, ei varmaan malttais :) Itse en oo joutunu tentattavaks, päinvastoin!? Kukaan ystävistä ei ole...
  6. V

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Heippa kaikki! Halusin liittyä tänne ja vaihtaa kokemuksia ja kuulumisia vauvajutuista :) Onkohan tää oikea palsta näille jutuille :D Meillä vauva vasta suunnitteilla kouluni takia, ens syksynä olisi tarkoitus alkaa tosi hommiin :) <3

Yhteistyössä