Hakutulokset

  1. N

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    MLM Kiitokset uudesta pinosta! :) Tervetuloa kaikille uusille!! :) Enpäs ole aaaaikoihin tänne kirjoitellut mitään, fb:n puolella sitäkin enempi taidan joka juttuun jotain olla selittämässä... :D Vesien menosta... Mullahan molemmilla kerroilla mennyt, ekasta alkoi tosin vain lorahdella...
  2. N

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    Meillä rakenneultra 1.9.
  3. N

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    Juu en miäkään oikeen oo koskaan luottanu noihin rasvauksiin ja oon lähinnä pitäny sitä hölynpölynä, mut kyl niin kauan jatkan tätä hurjaa rasvojen hölväystä, kun raidat pysyy poissa... :D Sit jos niitä rupee tulemaan, niin en ainakaan enää näin paljoa sitä kuluta. Ninnatar: No menin ihan...
  4. N

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    Raskausarpivoiteista: en ole käyttänyt mitään erityistä arville tarkoitettua voidetta... mun iho on sellainen, että tulee TODELLA herkästi raskausarpia, jos yhtään venyy. :( Mutta jo edellisissä raskauksissa käytin bodyshopin vartalovoide-jutskia. Niitä meni purkkitolkulla kun laitoin masuun...
  5. N

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    Toi FB-ryhmä on musta tooosi hyvä idea. Liityin kakkosta odottaessa myös vastaavaan ja meillä on nyt tosi tiivis ja "tuttu" porukka, jäi kyllä silloin helistimen sivuilla muut kirjottelut, mutta sen mukavampi on kun ollaan tutustuttu tosi hyvin ja oli viime kuussa tapaaminenkin (ite en kyllä...
  6. N

    ~*~*~ Tammkuun Vauvat 2012 heinäkuussa ~*~*~

    Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista! :) Meillä tänään oli myös nt-ultra ja kaikki oli niinkuin pitääkin. Mittaa pikkuisella oli 5,8 cm ja vastasi viikkoja. Ihanasti siellä touhuili omiaan. :D Turvotusta taisi olla 1.0. 4D-ultraan ei erikseen mennä, koska täällä katotaan sillä noissa...
  7. N

    ~*~*~ Tammkuun Vauvat 2012 heinäkuussa ~*~*~

    MLM samaa sanon kun edellisetkin, kiva kun jaksat päivitellä!! :) Jospa nyt terästäytyisi ja kirjottelisi itsekin useammin tässä kuussa! :D tinker_ ja Sartsa83: mulla myös sama juttu... siis eilen kadutti kun olen niin hehkuttanut, että pahoinvointi on taaksejäänyttä. Se nimittäin iskee nyt...
  8. N

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 kesäkuussa ~*~

    Jahas, onpas taas tullut kovasti juttua täällä. :) Nijanille kovasti jaksamisia ja voimia ison päätöksen tekoon! Eihän nuo koskaan ole helppoja päätöksiä... Äitiyspakkauksesta otin molemmilta tytöiltä sen ja meinasin nytkin ottaa JOS tulee poika. Mutta jos ultrassa selviääkin, että on...
  9. N

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 kesäkuussa ~*~

    Voi ei Sartsa83!! Ihan kamala tilanne, voimia ja jaksamisia ja enkeleitä paljon teille. Onnea kaikille mukavista ultrakuulumisista ja halaukset ja kovasti jaksamisia niille, joille on käynyt huonommin. :hug: Mulla olis ollu aika ultraan 1.7, mutta se aika oli ihan huono, niin jouduin...
  10. N

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 kesäkuussa ~*~

    -Amalia-: Tuttua, tuttua... meidän 2 vee nukkuu myös minun vieressä ja se pitäisi viimein totuttaa jatkettavaan, mutta ei vaan jotenkin muka saa aikaiseksi. Nyt menee yöt niin mukavasti, niin ei yhtään huvittaisi alkaa mitään venkslausta noihin nukkumisiin... Vaikka fiksuinta se olis tässä...
  11. N

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 kesäkuussa ~*~

    -Amalia-: Juu kyllä täällä kohta on menoa ja meininkiä, noi meitin tytöt kun on jo melkosen viliskantteja. Itse kanssa aina olen halunnut lapset pienillä ikäeroilla, että on toisilleen seuraa. Minkäs ikäisiä teidän lapset ovat? Katselin, että sinulla taitaa olla jo 4. tulossa. :) Oireista ja...
  12. N

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 kesäkuussa ~*~

    Hei kaikille! Vieläkös mukaan mahtuu vielä yksi odottaja? :) Eilen teidän juttuja lueskelin ja nyt ajattelin rohkaistua ja liittyä mukaan. Olen 23 v. ja tämän meidän kolmannen "vahinko"vaavan laskettu aika on 13.1.2012. :heart: Meillä siis ennestään 2 tyttöä (vanhempi 2 v. 3kk ja nuorempi 11...

Yhteistyössä