Hakutulokset

  1. H

    Moikka! Mitä sulle kuuluu? Mulla jäi jotenki tämän keskustelu palstan käyttö vähemmälle ku...

    Moikka! Mitä sulle kuuluu? Mulla jäi jotenki tämän keskustelu palstan käyttö vähemmälle ku innostuin toisesta. Meillä Lenni kohta 6kk, iso poika jo :) Hyvin on mennyt kaikki täällä, nautittu pikkuisesta täysillä. Nyt en kerkee enempää kirjoitteleen mutta jos vielä kiinnostaa kirjoitella...
  2. H

    Äidit 20-25v, monennellako yk:lla tärppäsi?

    Meillä tärppäsi heti... puoltoista kuukautta ehkäisyn jättämisen jälkeen saatiin jouluaattona jo kunnon viivat testiin =) ennen sitä oli kortsu käytössä. Mä oon 22v ja mies 29v.
  3. H

    Oikea ystävä hukassa

    Täällä olisi tuleva äiti vailla ystävää... samat asiat kiinnostaa täälläkin... juuri mökkeilemässä ollaankin! :) tavata voitais ja tutustua paremmin. Iloinen ja pirtsakka olen minäkin.
  4. H

    Kemi!

    Täällä olisi odottava äitee Kemistä, ja lenkkeilen joka päivä... koira kaverina yleensä mut seura kyllä kelpais. :)
  5. H

    Keminmaan äidit..

    Täällä tuleva äiti Kemistä... esikoisen olisi tarkoitus syntyä elokuun lopulla. Olisi mukava tutustua ja saada uusia tuttavuuksia :)
  6. H

    äitejä Kemistä tai lähikunnista??

    Hei! Löytyiskö nykyisiä äitejä tai tulevia Kemin lähistöltä, jotka haluis tutustuu? Itse odottelen esikoista syntyväksi elokuun lopulla.
  7. H

    Äidit vm 88

    Täällä myös esikoista odottava äiti Kemistä. Elokuun lopulla ois laskettu. ketään täältä tai lähikunnista?? ois kiva tutustuu samanikäisiin äiteihin/ tuleviin sellasiin =)

Yhteistyössä