Hakutulokset

  1. durasel

    Homeopaatti hoito??

    hei Olisin kysellyt teiltä jotka olette onnellisesti raskaana:flower:että,onko kellään kokemusta/tietoa homeopaattisesta hoidosta joka edes auttais raskaaksi tulemista ja alkion kiinnittymistä??:confused:
  2. durasel

    Alkion kiinnittymis häiriö..

    hei:wave: Onko kellään kokemusta/tietoa miten pystysi auttamaan kiinnittymistä kohtuun? Lekuri sanoi ettei ole mitään keinoa vahvistaa kohdun limakalvoa kiinnittymissessä. 3 alkuvaiheen km takana.Helposti tulen raskaaksi mutta ei jaksa kiinnittyä pysyvästi..:confused:
  3. durasel

    Kysymys odottajille; vitamore total

    hei Onko teillä kellään kokemusta vitamore totalista?? Onko ollut apuja raskaaksi tulemiseen??:heart:
  4. durasel

    Ketarauhas hormonista kyselen..

    :wave:hei Onks kellään tietoo mikä luontaistuote auttaisi/tukisi keltarauhas hormonin kehittymistä..:confused:
  5. durasel

    Kysymys odottajille melbrosia classic

    :wave:Hei Olis kysellyt onko teillä kellään kokemusta melbrosia classic,kukkaissiitepölykapseleista? Onko ollut apua raskautumisessa?:rolleyes: Luontaiskaupan myyjä suositteli..
  6. durasel

    Rintojen arkuus keskenmenon jälkeen..pms oire poissa...

    rintojen arkuus?? hei Onks kellään tietoo/kokemusta,mulla keskenmenon jälkeen(kaavinta)hävis pms oireena rintojen arkuus..nettiä olen lueskellut,että jos ei oviksen jälkeen rinnat ole arat enne menkkoi ei ovista olis tapahtunut,sain kyllä hymynaamat cb.n testistä..että jonkinlaista hormoni...
  7. durasel

    Clear blue ovulaatio testi digitaalinen??

    hei Kysyisin onko täällä ketään joka olis onnistunut cb.n testin avulla bongaamaan oviksen ja sen seurauksena hedelmöittynyt(tietty ensin olla miehen kaa sillai... :attn: )
  8. durasel

    vatsalihaksien teko kaavinnan jälkeen??

    :wave: Olisin kysellyt, onko muilla kokemuksia/tietoa siitä että,voiko kaavinnan jälkeen tehdä kuinka nopeasti vatsalihaksia onko siitä enemmän haittaa kun hyötyä?? :headwall:
  9. durasel

    Pieni eteenpäin kallistunut kohtu??raskaus??

    hei OLisin kysellyt että onko kellään tietoo tästä asiasta.. Siis mulla oli tänään kaavinta keskenmenon takia,sain kuulla että minulla on pieni kohtu ja eteenpäin kallistunut..Hoitaja ei osannut oikein vastata että vaikuttaako se raskaana pysymiseen,epäili kyllä että ei varmaankaan...
  10. durasel

    Raskaus ajan deodorantti,mikä olis hyvä??

    :wave: he Mä olen nyt joutunut lopettamaan tripla dryn dödön käytön,kuulin että sitä ei voi raskaana ollessa käyttää.. Onks kellään tietoo mikä olis hyvä mitä vois käyttää mikä ehkäisis sitä hien hajun syntyä?? :flower:
  11. durasel

    Keskenmenon pelko

    :headwall: hei olen nyt 5 vko.lla raskaana ja ihan älytön keskenmenon pelko koko ajan päällä..miten olette ns"selättäneet"tämän pelon jos teillä on sitä ollut??Tiedän että tää on varmaan aika älytön aihe jonkin mielestä,ultraan olen menossa sitten kun olen vko.lla 9 raskaana menen yksityiselle...

Yhteistyössä