Hakutulokset

  1. N

    (Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL7

    Onnittelut Sharona uudesta vaiheesta hoidoissa! Tsemppiä Lioness lääkärikäynnille! Halaukset naspa tädistä! Pakko myöntää, että välillä on vähän vaikea ottaa osaa noihin teidän hoitoja käsitteleviin keskusteluihin, kun en oikein oo perehtynyt niihin. Tästä pyydän anteeksi ja yritän...
  2. N

    (Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL7

    Vahvistan ja päivitän: kp1 ja yk5. Hlemmur, kyllä mullakin vaihtelee aika paljon se, miten paljon kussakin kierrossa piinailen. Tässä kierrossa ei ehtinyt paljon piinailla ja aika selvät pms-oireet vielä vaimensi intoa entisestään. Tosiaan myös tuo oviksen (melko tarkka) bongaus auttoi vähän...
  3. N

    (Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL7

    Vapputerveiset koko poppoolle! Oltiin reissussa, niin en käynyt koneella. Sharona & Kaapo :hug: täti.. :kieh: Agaetis kyseli testaamisesta: aion testata sit kun menkat on myöhässä, eli aika tarkkaan viiden viikon kuluttua.. huomenna on kp1, tän päivän tuhruja en vielä ekaks...
  4. N

    (Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL7

    Kaapo.. :hug: :( Toivottavasti löydät kuitenkin juhlamieltä vappuun ystävistä, keväästä.. Oletteko muuten huomanneet saman kuin minä; ystävät joilla on lapsia, eivät enää osaa juuri muusta puhua? Eli jos viettää aikaa lapsellisten kanssa, niin voi joko puhua kestovaipoista, tuteista ja...
  5. N

    (Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL7

    Mitähän naiset on syöneet PMS:n aikoihin silloin kun suklaata ei vielä ollut saatavilla lähikaupassa? :p
  6. N

    (Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL7

    Agaetis, oon kans katsellut sitä Liberomainosta.. huoh.. mutta se on jotenkin niin vauvantuoksuinen ja pehmeä, etten mä voi sitä mitenkään vihata. Suloinen kuin mikä. Mutta nostaa vauvakuumeen ainakin sataan asteeseen. :/ ON: tätiä enteilee.. ei tosin ollu mitenkään kovat odotuksetkaan...
  7. N

    (Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

    Hyvää lauantaiaamua arvon leidit! Vaikka oon ollut hiljaa, niin välillä oon käynyt kuitenkin kurkkailemassa meininkiä täällä. Ei kai täältä sitten kumminkaan pidemmän päälle malta poissakaan pysyä. :heart: Manuliinalle iso hali! :hug: En voi sanoa tietäväni miltä tuntuu, kun yritystä ei...
  8. N

    (Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

    Noniin, nyt on pääsiäiset vietetty ja tätikin kohta jo taas matkalla pois meiltä. Tsemppihalit kaikille pettyneille :hug: ja kohti uutta ahkeraa yritystä! Amelie!! Ihanat ihanat uutiset! ONNELLISTA odotusta! :heart: ON: En oikein tiedä jaksanko yrittää tässä kierrossa. Toki sanoin...
  9. N

    (Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

    Pitkäperjantai 2.4.2010 [/url] Nosen................30........kp 1/28-35......................yk 4 Lioness..............27........kp 4/27-28......................yk 4 Manuliina.......................kp 6/25-29......................yk 8 Iitukka80...........30........kp...
  10. N

    (Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

    Huhhuh.. Niin sitä vain taas on toiveikas, vaikka lähes kaikki viittaa tädin saapumiseen. Huomaan pohtivani, että jospa kuitenkin..? Huoh. Eilinen suunnaton ärsytys on vaihtunut tänään alakuloisuudeksi. Itkettää. Nippailua on vain oikealla puolella alamahalla. Ei menkkakipuja. Rintojen...
  11. N

    (Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

    Kiirastorstai 1.4.2010 [/url] Lioness..............27........kp 3/27-28......................yk 4 Manuliina.......................kp 5/25-29......................yk 8 Iitukka80...........30........kp 6/28............................yk 4 Katinka-82.........27........kp...
  12. N

    (Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

    Sharona ja Lioness :hug: ON: armoton ärsytyskiukku ja kaikki muut pms-oireet päällä täälläkin.. :kieh: eli joko huomenna tai viimeistään ylihuomenna pärähtää punaiselle..
  13. N

    (Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

    Manuliinalle pääsiäiskimppu ja tsempit! :flower: Kaapo, viime kierrossa tuli testailtua niin paljon, että testit meinas loppua.. Ja mikä ihme siinä on, ettei sitä negaakaan tahdo uskoa, vaikka ihan selkeä oliskin. Oman mielenterveyden takia siis testausta vasta n. dpo 15, jos tarvis :)...
  14. N

    (Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

    Hei Kaapo ja Clado ym., onko teillä jotain uusia oireita?? Täällä siis dpo 9 siis menossa suunnilleen ja parit nippaisut oli tänään mahassa, leuassa komea finni (jos tunnistatte mut tuolla ulkona niin tulkaa juttelemaan!), lievää päänsärkyä.. kaksosissa ei mitään tuntemuksia, paitsi...
  15. N

    (Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

    Aivan joo! Kyllähän mun ois pitäny muistaa, että Valiokin greippimehua valmistaa. En ole vaan tajunnut pitää silmiä auki siellä maitokaapilla, ainoastaan palloillut mehuhyllyjen viidakossa. Kiitos siis vinkistä tytöt, sitä käytetään sitten jos vahingossa joudun tässä kierrossa puolukkapäivien...
  16. N

    (Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

    Erityisen paljon onnea tähän kiertoon Hlemmurille! Hienoa, että pääset iloitsemaan oviksesta. Iitukalle hali.. :hug: Lioness, Manuliina... + + + + db Clado.. Josko sittenkin oli ovis? Ei kai se aina niin paljoa tunnu??! Onnea nyt kuitenkin, ennen ei saa pyyhettä kehään heittää ennen...
  17. N

    (Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

    ON: Sen verran vois tiedottaa, että oviksen bongasin lähes varmuudella - tosin ilman mittauksia - noin viime perjantaina. Siispä ainakin perjantai-illan ajoituksen pitäis täsmätä ekaa kertaa näiden kolmen yk:n aikana. Menossa pitäis tämän mukaan olla dpo 4, joten ihan lähiaikoina ei tarvitse...
  18. N

    (Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

    Apua mä oon ollu kauan pois! Täällä on ehtinyt tapahtua vaikka mitä! Siiriiiiis!! ONNEA ONNEA ONNEA - IHANAA! :flower: :heart: + + + + + Cladolle ekstra-tsempit ja halit ja toivotaan parasta :hug:
  19. N

    (Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

    Vau, Hlemmur! Hienoa, että asia kuitenki järjesty. Jos luet tän vielä tänään Clado, niin Lioness ei oo vielä mukana listassa, hänet vois lisätä. Mä en tienny, et Sharona asuu Hollannissa. Ei ne työkaverit sit ollukaan synkkiä suomalaisia vaan hulluja hollantilaisia :D ..ja kohta ihania...
  20. N

    (Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

    Jos on pitkä kierto, niin tosiaan tarvii pitkään myös piinailla. Kyllä se varmuus kuitenkin nyt jo pian tulee Siiris.. Huhhuh, kylläpä sua Sharona koetellaan. Yritä olla miettimättä muuttoa etukäteen, ennen kuin se varmistuu. Helppohan se tietysti täältä on huudella.. Jos sitten sinne...

Yhteistyössä