Hakutulokset

  1. Ä

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 2/10 <3

    Onpas tänne tullu paljon tekstiä, kun en oo muutamaan päivään päässy koneelle. Olo tuntuu aika tukalalta ja vauva on kova liikkumaan =) Liitoskivut vaivaa vieläkin kovina, muttta kai ne tästä joskus helpottaa.. Viime yön nukuin tosi huonosti kun ei meinaa päästä kääntyyn sängyssä, ja sit...
  2. Ä

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 2/10 <3

    Huomenta! Sain lapset laitettua kouluun ja hoitoon, joten nyt on hetken hiljaisuus. Sängystä nouseminen ja liikkeelle lähtö olikin taas todella tuskaista :( Tänään on onneks vihdoin se neuvola, joten se lohduttaa vähän.. Piti kysellä et minkä hintasia ultrat on noin suunnilleen? Täällä päin...
  3. Ä

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 2/10 <3

    Minun tulee kans syötyä itseni aina ihan ähkyyn, kun en osaa lopettaa syömistä ajoissa.. Tänään on onneksi ollut vähän kivuttomampi päivä, tosin aamulla en meinannut millään päästä ylös sängystä enkä muutenkaan liikkeelle. :( Ärsyttää toi jatkuva kipuilu, mutta onneks maanantaina on neuvola...
  4. Ä

    Onko diabeetikkolasten äitejä?

    Itselläni on 9 vuotta täyttävä tyttö, jolla todettiin diabetes kun hän oli 7v. Olisi mukava vaihdella kuulumisia ja kokemuksia muiden diabeetikoiden äitien kanssa.
  5. Ä

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 2/10 <3

    Heippa! Olen uusi täällä ja la olis 26.5. Ennestään mulla on tyttö -01 ja poika -05. Terv. äippä vm82 rv 24+2

Yhteistyössä