Hakutulokset

  1. S

    Kokemuksia ruotsinkielisestä päiväkodista Kirkkonummella?

    Olemme muuttamassa Kirkkonummelle ja toivoisin kokemuksia (hyviä ja huonoja) ruotsinkielisistä päiväkodeista. Meidän vanhin lapsi aloittaa syksyllä esikoulun ja nuoremmat ovat 4- ja 1 vuotiaita. Mitä eri vaihtoehtoja on? Onko kunnallinen vai yksityinen hoito parempi?
  2. S

    veriryhmä neg??

    Myös minulla rh- veri ja hienosti on raskaus ajat menneet. Kaikki 3 lastani ovat rh+, joten olen saanut tuon piikon joka reissulla. Älä turhaan huolestu, neuvolassa tarkkaillaan tilannetta!
  3. S

    Halloween

    Minä päivänä lapset käyvät ovella pukeutuneina ja sanovat "karkki tai kepponen"? Tänään, huomenna vai joku muu päivä?
  4. S

    Kokemuksia 4 pienen lapsen perheiltä

    Moikka! Olen kolmen ihanan lapsen (vm. -05, -06 ja -10) äiti. Elämä tuntuu ihanalta ja nautin sekä lasten että miehen kanssa olemisesta ja jää jopa hieman omaakin aikaa. Toisaalta mietin myös miltä tuntuisi jos olisi vielä neljäs pikkuinen. Toivonisin viimeisen lapsen tähän samaan syssyyn...
  5. S

    vauvakuume

    Moikka! Täällä myös kolmen ihanan lapsen (vm. -05, -06, -10) äiti. Myös minä haikailen välillä vielä yhdestä, viimeisestä lapsukaisesta, mutta toisaalta myös pelottaa sillä nyt perhe tuntuu niin hyvältä. Millaista on kun on 4 alle koulu ikäistä lasta? Onko silloin aikaa kaikille? Toisaalta...
  6. S

    Vm -77 äidit, onko ketään?

    Täällä myös yks -77 syntynyt , kolmen pojan äiti. Pojat syntyneet -05, -06 ja -10.
  7. S

    3 vai 4 lasta - Milloin riittää???

    Minulla on kolme ihanaa poikaa, syntyneet -05, -06 ja -10. Nuorin siis vasta 5kk. Osa minusta haluaisi vielä yhden lapsen "kaveriksi" nuorimmalle, mutta toisaalta elämä on nyt niin ihanaa. Pelottaa että ihanuus muuttuu perhehelvetiksi, jossa ei ole aikaa kaikille lapsille, saati sitten...
  8. S

    Hei synnyttäneet! Kaipaisimme kokemuksia synnytyskeskusteluista!!

    Ensimmäinen lapsi syntyi 2005 Tammisaaressa. Synnytys sujui erittäin nopeaseti ja suht mutkattomasti. Synnytyksessä mukana ollut kätilö tuli keskustelemaan kanssani seuraavana päivänä. Mielestäni tämä oli erittäin positiivista. Vaikka synnytys oli sujunut hyvin oli mukava keskustella asiasta...

Yhteistyössä