Hakutulokset

  1. S

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik! tyttö tuli (vahingossa) luomuna 28.9. neitokainen edustaa kirppusarjaa, 2800 g ja 46 cm olivat syntymämitat. syntyi 40+3. tosiaan kivunlievitystä ei ehditty antaa, eli synnytys oli aika raju ja sydänäänetkin vauvalta hävisivät välillä, eli mukana oli imukuppia ja...
  2. S

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    rosinarusina, mun tarina on täysin sama tällä hetkellä kun sulla! mulla alko kipeet supistukset yöllä joskus 01 ihan yhtäkkii (päivällä oli supistellu paljon mutta kivuttomasti). torkuin siinä pari h mut sit en enää saanu unta. sit 05.30 alko tulla jo 5-10 min välein suppareita. siitä ne vähän...
  3. S

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    täällä sitä vaan odotellaan. huomaa, että moni on siirtyny jo vauvaosastolle ja me täällä malttamattomana maristaan. :D me eilen pyörähdettiin jo KSKS:ssa, kun luulin, että mulla oli tihkunu lapsivettä koko päivän mut se olikin jotain vetistä valkovuotoa tms. mut toisaalta tuli synnäri tutuks...
  4. S

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    onnea taas mammoille! :):) täällä kuului tänään poks, sillä LA koitti. tosin ei mitään muita uusia uutisia.. täällä sitä vaan odotellaan. sannimarja ja rosinarusina, aika ikävä toi KSKS:n ruuhka... toivottavasti me päästäs sinne vähän hiljasempana päivänä. :) mut silti PIAN, kiitos vaan. :D...
  5. S

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    onnitteluja taas tasapuolisesti kaikille mammoiksi tulleille!!! :) nyt toivon, että en joudu synnärille vielä hetkeen, kun alko kauhee flunssa!!! ja pukamat niin kipeet, etten voi istua. :( jotenki ihan toivoton olo ja alko pelottaa koko synnytys vaik ei oo aiemmin pelottanu yhtään. aaaaargh...
  6. S

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    onnea vauvaantuneille taas!:) tosi erilaisia synnytyksiä kyllä on mutta kaikkia tarinoita on ollut kiva lukea. toivottavasti lennilokinpojalla on kaikki mennyt hyvin! mä kans taidan liittyä lokakuulaisiin. ei mitään uutta täällä.. suppailee kyllä mut ei kipeesti. ja tosiaan välillä vaikee...
  7. S

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    onnea tuoreille mammoille!!!!!!!!!!!!!!!!! täällä meistä moni vielä yhdessä koossa oleva tuntuu tappavan aikaa. :) ja aika kyl matelee! mul matelee etenki yöt, kun tulee aina keskellä yötä valvottua pitkä pätkä ja päikkäreitä en oikeen osaa nukkua. mul on vähän huonot unenlahjat muutenki...
  8. S

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    missä uni on?!?!?! turhauttavaa tää aamuyövalvominen... kai tää valmentaa niihin tuleviin vauvan kanssa valvomisiin. zzzzzzzzzzzz. illalla yleensä nukahdan ok, mut just joskus 04 herään aina pirteenä kun peipponen. tääl ei mitään uutta.. kivuttomia suppareita kyllä riittää ja olen yrittänyt...
  9. S

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    kovasti onnea pikkuvintiön äipälle, mousselle ja mirkkurille ja myös cappuccinolle plussasta!!! nukkumatti ei sit täällä käyny tänä yönä.. jotenki aivan supermalttamaton ja levoton olo ja vaan pyörin sängyssä. päätin sit nousta ylös suosiolla, kun ei vaan nukuta... nyt on kaks päivää...
  10. S

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    moi! onnea vauvaantuneille!!!!!!!!!!!!:) kiva kuulla erilaisia synnytyskertomuksia. alkaa itteekin jännittää (vaikka mä oon kans varmaan niitä joulukuun synnyttäjiä;)). täällä ei kauheasti uutta. suppaillut on vaan kerran kivuliaasti, muuten ihan vaan harjotussuppareita ja vihlontaa...
  11. S

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    moi pitkästä aikaa! onnea seawindille ja muille jo mammoiksi tulleille! ja tervetuloa mukaan uusille odottajille! en ole viime aikoina kovinkaan ahkeraan jaksanu kirjotella, kun on ollu jotenki tosi tukala olo. tää unettomuus vie kyl hermot ja nyt tuli flunssa vielä lisäks. :/ muuten ei...
  12. S

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    hirveästi onnea anskuli!! vau, 12 h yöunta kuulostaa mulle ihan utopistiselta! koko viikon olen nukkunut jotain 5 h yössä.. viime yönä nukuin 7 h ja kävin vessassa vaan 3 x ja olin aamulla niin kiitollinen. toi univaje on mulle nyt suurin ongelma. muuten jakselen ihan kivasti. hkiinkin jaksoin...
  13. S

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    hei vaan! täällähän on tekstiä niin, että saa hyvin aikaa kulutettua lukiessa kaikki. :) meillä poksahti kone, niin en oo vähään aikaan päässy näpyttelemään. viime yö meni vähän heikosti, mut silti päivällä riitti energiaa niin, että pesin saunan ja tein ruokaa ja pyykkäsin ja hääräsin. :D...
  14. S

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    34+0, poks! täällä pesänrakennusvietti jatkuu. tänään oon siivoillu ja leiponu.:) selkä alko siinä reistailla mut muuten jaksoin ihan hyvin. mullakin ikävä urheilua, kun normaalisti kuntoilen monta kertaa viikossa ja nyt noi kotityöt tai kävely (= tallustelu) on raskaimpia juttuja, joita enää...
  15. S

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    huh, olipa taas aika levoton ja lähes uneton yö. pitää lepäillä nyt päivällä sit. :) palstan jatkosta: ehkä kannatan myös tätä kaksplussa-vaihtoehtoa. mulla ei oo jalat kipeytyny eikä oo ollu päänsärkyä (kaikkee muuta kyl sit löytyy! :laugh: ). ajattelitteko ostaa pienemmän...
  16. S

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    onnea emulia!!! alko itteekin jänskättää. välillä ois jo ihan valmis saamaan nyytin syliin ja välillä taas toivoo, että se jäisi mahan suojiin ikiajoiksi :). mä en oo saanu kertaakaan painoarviota. itelle on tullu vaan 6 kg, eli toivottavasti pikkunen on jaksanu kasvaa. ruokaa kyl kuluu mut...
  17. S

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    hui, tekstiä on taas tullut! kiva, että keskustelu ja vertaistuen saaminen on täällä niin aktiivista. :) tsemppiä laralle!!! jännät paikat siellä! ei varmaan kauaa, että ensimmäinen pinon lapsi syntyy. täällä parisuhde voi oikein mukavasti. mun mielialavaihtelut on ollu aika rankkoja välillä...
  18. S

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    hui, tekstiä on taas tullut! kiva, että keskustelu ja vertaistuen saaminen on täällä niin aktiivista. :) tsemppiä laralle!!! jännät paikat siellä! ei varmaan kauaa, että ensimmäinen pinon lapsi syntyy. täällä parisuhde voi oikein mukavasti. mun mielialavaihtelut on ollu aika rankkoja välillä...
  19. S

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Heinäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    moi! tervetuloa vaan uusillekin vielä joukkoon. :) vielähän tähän pinoon ehtii, kun kaikki ollaan yhdessä paketissa vielä toistaseks. viikot kyllä vierii ja varmasti elokuussa alkaa jo monelle tapahtua. hui! närästystä täälläkin.. mulla auttaa vähän, jos juo maitoa/jugurttia. rennietä oon...
  20. S

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Heinäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    kiitos kaikille hoitopöytäkommenteista ja angel eyes, auttoiko se puudutusvoide synnytyksessä? mulla kans scheriproct käytössä ja syön myös visibliniä ja muutenkin paljon kuituja, ettei tulis ummetusta. välillä vaiva on parempana ja välillä ei meinaa pystyä istumaan. eurgh.

Yhteistyössä