Hakutulokset

  1. T

    HHH eli Haasteena Herkuton Helmikuu! Kuka lähtee mukaan?

    Täytyy nyt vetää loput suklaat kaapista niin eivät siellä vaivaa
  2. T

    HHH eli Haasteena Herkuton Helmikuu! Kuka lähtee mukaan?

    Tää tuli enemmän kuin sopivasti. Miettinyt olen karkkilakkoa ym. mutta en saanut vielä aikaseksi. Siis täydellinen herkkulakko koko helmikuuksi. Ihana haaste, otan vastaan,alkaen siis huomenna, koska tämän alkukuun jo herkutellut :D
  3. T

    Ehdottakaa paikkoja nimitatuoinneille!

    Jos menee tatuoijalle laitattaa tuollaisen lapsen nimi tai syntymäaika tatskan, niin onko se tarvinnut itse miettiä minkälaisen laittaa? kohdan tiedän mutta en niinkään minkälainen siitä tulisi
  4. T

    Mitä teet vapaalla?

    Mulla ollut lapsivapaata 1 kerran viimevuoden aikana. Tarkoitan sellaista että he pitemmän jakson poissa kotoa kuin tunnin pari. Viime vuonna käytiin parisuhdelomalla, yksi yö. Miehellä sitä lapsivapaata onkin useimmiten kuin minulla. Että tuo sinun 3 kk välein ei kuulosta yhtään hassummalta tai...
  5. T

    no mitäs mieltä nimestä Aada?

    Meidän piti antaa tämä tytölle nimeksi, joten pidän :D
  6. T

    kasvohoidosta

    MIkä se kasvohoito on nimeltään kauneushoitoloissa, jossa laitetaan jotai ainetta kasvoille, sitten se aine nostattaa kaikki epäpuhtaudet tohon kasvojen pinnalle?
  7. T

    Eteisen remonttiin vinkkejä !!

    Mietin lähinnä kyllä varmaan maalausta. Ajattelin myös että jos laattaa jatkais lattialta hieman seinillekin koska noi kengät tahtoo noilla pienillä osua seinää ku niitä jaloista potkitaa pois.
  8. T

    Eteisen remonttiin vinkkejä !!

    Sitä odotellessa myös täällä. Sitten alkais kämpässä tapahtua yhtä sun toista. Mutta tuo pikkueteisen uusiksi laittaminen tuli nyt hieman pakolliseksi kun toinen lapsista piirsi siihen seinää, eikä se lähe pois ja toinen repi tapettia, et sille..
  9. T

    Eteisen remonttiin vinkkejä !!

    Meillä kanssa kamala vanha tuo ulko-ovi, mutta se ihan käypä vielä, ja nyt sitä ei ole rahaa vaihtaa.
  10. T

    Eteisen remonttiin vinkkejä !!

    Onkohan niitä ikealla vielä myynnissä, ihan ajattelin vaan mallia katsoa sivuilta.
  11. T

    Eteisen remonttiin vinkkejä !!

    Meillä ei voi väliovea ottaa pois koska sitten tulee kylmää muuhun huoneisiin, tai sitten täytyisi, patteri ym hankkia lisäksi tuohon pikkueteiseen. Sitä kyllä suunnittelin,että ottaisin seinätkinpois tuosta pikkukopperosta, niin tulisi yksi iso tila, mutta mies ei siihen innostunut.
  12. T

    Eteisen remonttiin vinkkejä !!

    Meillä tuo eteinen on tuommoinen pieni koppi, siinä yksi kaappi. Olisiko teille ehdotuksia miten sitä rempata. Maalata/tapetoida ollaan aijottu, ja laattalattia. Ja jos jollain toimiva pieni eteinen niin voisin katsoa kuviakin, jos sais hieman vinkkiä..
  13. T

    Tulipa jotenkin huono äiti-fiilis :(

    Hyvä että pääsevät terapiaan ja sitä kautta oppivat kirjaimet. Vika ei tosiaan ole sinussa, joten turhaa podet huono äiti fiilistä
  14. T

    hirvittää että jollain ei meinaa olla rahaa lapsen ruokaan.

    Nii mutta maksaa nekin aina jos hamstraa kaapit täytee tai tekee isompia määriä ruokaa.
  15. T

    Vinkkejä mistä sais tänään rahaa?

    Kadulleko menen kauppaamaan??
  16. T

    Vinkkejä mistä sais tänään rahaa?

    Kyllä ne kuule joskus vaan on. vaikka kuinka pihisti koittais elellä. Ja nyt ei ole kyse siitä että kun on perjantai että pitäs päästä ryyppää. vaan ihan ruokaa vkl ja ensi viikoksikin. Tai näin ainakin mulla.
  17. T

    Mä en jaksa lähtee käveleen tonne pakkaseen

    ihan hillitön tuuli ja kaameen kylmä. Ei ole tää ilma mua varten ei. :|
  18. T

    Onko pihtaaminen

    EI. Jos ei huvita niin ei huvita, ei sillä ole vallankäytön kanssa mitään tekemistä
  19. T

    Laitetaas nimemme ja haukutaan ne tässä samaan syssyyn!

    Miksi te täällä nolona kerrotte nimiänne..eihän ne teidän oma keksimiä ole.
  20. T

    Pistäkää vinkkejä: Millä saan lapset lopettamaan juoksemisen sisällä?

    Annan itse lasten juosta jonkin verran sisällä, mutta heti jos menee riehumiseksi niin sitten loppuu. Yleensä sohvalle istumaan, jos juostaan kiellosta huolimatta.

Yhteistyössä