Hakutulokset

1. J

SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

Hei kaikille! Meidän taival tällä palstalla loppui tähän :'( Toivon teille muille täällä kaikkea hyvää jatkoon :flower: Toivottavasti mekin vielä sitten perästä tullaan :) Heippa!
  2. J

[u]Vaahteranlehti Minä myös olen pahoillani, mutta toivon suurinta onnea tulevaan :hug: Olen itsekin tosi huolissani. Tänään on tullut vuotoa. Kipuja ei kuitenkaan ole. Vuoto on vähäistä, mutta kuitenkin. Meidän historiaan mahtuu neljän lapsen lisäksi 5 keskenmenoa, joten pelottaa kovasti...
  3. J

Viidettä,kuudetta,seitsemättä jne. ;) odottavia?

Kyselin tuolta toiselta palstalta samaa, mutta täällä saattaakin asiantuntemusta olla enemmän... Miten ja milloin kerrotte kun kerrotte raskaudesta? Miten uutiset on otettu vastaan? Me ollaan muutamille kerrottu jo silloin kun ollaan ruvettu suunnittelemaan raskautta. Toiset ovat olleet...
  4. J

cinnamo kirjoitteli tuolla aiemmin, että mitäköhän ihmiset kommentoi neljännestä lapsesta jne... Meillä vähän sama tilanne. Odotamme siis viidettä. Nuorimmainen on jo pian 7- vuotias, joten kaikki ovat tietysti olleet jo siinä uskossa, ettei meille enää...jopa itsekkin olimme ajatelleet...
  5. J

30.9. jyvänen....................viides................30........................kätilöopisto
  6. J

Viidettä,kuudetta,seitsemättä jne. ;) odottavia?

Viidettä odotellaan. La syyskuussa. Peheeseemme kuuluu lisäkseni mieheni, kaksi poikaa (10v. ja 11v.) sekä kaksi tyttöä (6v. ja 8v.). Eli tähän väliin tulee hieman suurempi tuo ikäero =)

Yhteistyössä