Hakutulokset

  1. T

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Hei ihanat! Ihan ensiksi ONNEA kaikille vauvoista vielä kerran ja erikoisonnittelut LA-kaimoille shawne78:lle ja Pikkuvarpuselle! :heart: :heart: Olenkin sitten synnytyksen jälkeen ainoastaan taustaillut, ei vaan ole mistään irronnut energiaa tai aikaa kirjoittamiseen. Nyt ajattelin...
  2. T

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Pikainen ilmoitus: Täysikuu toimi mun kohdalla B) Pieni rakas prinsessamme syntyi 27.6 täsmällisesti rv 40+0 :heart: Paino 3410g ja pituus 51cm. On tää vauvautuminen kyllä aivan ihanaa! Onnea jälleen muillekin vauvautuneille ja extrapaljon voimia vielä odottaville! :hug: tinysteps (0...
  3. T

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Heipä hei taas. Tänään mennään ainakin tarkistamaan tilanne synnärille. Koko eilinenhän (myös yö ) oli täynnä kivuliaita epäsäännöllisiä suppareita 5-25min välein, välillä tuli 10min välein parin tunnin ajan mutta lopahtivat. Tänään aamusta tullut ensin 14min välein ja nyt 10min välein...
  4. T

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Anzzu1984 paljon paljon onnea!! :heart: :flower: Täällä onkin sitten juhannusaatto mennyt epäsäännöllisten kivuliaitten supistusten kanssa. Nää taitaa kyllä olla ihan oikeita synnytyssuppareita, koska tulevat aaltoina, tosin suht lieviä sellaisia kuvittelisin. Nukuin yhet ehkä tunnin-kahden...
  5. T

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    IHANAA JUHANNUSTA KAIKILLE! Heräsin aamulla kipeään supistukseen (unessa ajattelin että "nyt alkoi menkat!" ) ja sen jälkeen tunsin miten jotain valui, oli vaaleanpunaista/beige limaa. Nyt ollut kipeimmät supparit tähän saakka, en tosin oo vielä alkanu kellottaa tms. Katotaan että eteneekö...
  6. T

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Moneskohan viesti tänne tänään... :D Eikun kappas, nyt onki jo perjantai hehee! Mulla taas ollut koko päivän jatkuvasti kivuttomia ja lievästi kipeitä suppareita. Tää vatsa on pinkeenä melkeen kokoajan. Huh, hiukan tukala olla. Ja sitten uutena riesana ihan sairaalloiset repäisy/liitoskivut...
  7. T

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Limapäivitystä: näköjään kypsytellään taas paikkoja, irtosi lisää limatulppaa. Muttei vieläkään mitenkään veristä joten odottelu jatkuu... :)
  8. T

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    PALJON ONNEA teille vauvan saaneille!! :heart: :flower: Oivoi, tässä onkin enää viikko kesäkuuta... Katsotaan tuleeko meille jäljelläoleville kesä- vai heinävauvoja :) Ihanaa kyllä että niin moni on jo vauvansa saanut! Lisää vauvakuvia kun jaksatte laittaa, ovat niin hurmaavia ja suloisia. Ja...
  9. T

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    ONNEA uusille äideille!! :heart: :flower: Neuvolassa kaikki hyvin. Pissa puhdas, verenpaine alhainen, sf-mitta 33.5cm, hb 132, paino pysynyt samana jee. Vauva RT, täysin kiinnittynyt. :) Eilen yöllä tuli vähän niitä menkkamaisia supistuksia, ja paaaljon kivuttomia vatsan kovettumisia. En...
  10. T

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Noniin, eli kävin siis synnärillä 12h jälkeen näytillä. Ei ollut lirahdellut lisää, tehtiin PROM-testi joka näytti negaa. Onko toi nyt varmasti pätevä vielä noin monen tunnin jälkeen?? Kai se sitten on. Mä olin vaan niin varma siitä vedestä. Ihan uskomatonta että se sitten oli jotain muuta, en...
  11. T

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Väärä hälytys täällä, huh. Kirjoitan enemmän myöhemmin :)
  12. T

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Täällä meni ehkä lapsivedet :o Olin pöntöllä kun tuntui että "nyt jotain lämmintä valuu" ja sitten alkoi lorisemaan. Olin ihan varma että lapsivettä se oli mutta kun sitä ei tullut lisää niin en olekaan enää 100% varma... Jos se olikin pissaa? En oikeasti nyt tiedä, ihan erilaiselta tuntui...
  13. T

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    PALJON ONNEA vauvansa saaneille! :heart: Täällä olo on yhtä ahdistusta. Miehen flunssa mennyt huonompaan suuntaan, luultiin jo että oli paranemaan päin mut nyt tuli kuume. Katotaan miten meidän käy, oon ihan hajalla tästä stressistä :ashamed: Jos joku mulle vielä sanoo että "nauti nyt näistä...
  14. T

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Oikein paljon ONNEA vauvan saaneille!! :heart: :heart: :flower: Mua jännittää nyt tosi paljon. Vauva saisi siis kyllä luvan olla vatsassa vaikka laskettuun saakka, että toi mies ehtii parantua flunssasta, mutta mua on alkanut jännittää vauvan tuleminen elämään ylipäänsä. Että miten sitä...
  15. T

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Paljon onnea Papuneiti!! :heart: :flower: Shawne78 HUI kamalaa joutua kolariin! :o Onneksi ei sattunut teille kellekään mitään! Pitääkin sattua ja tapahtua vielä viimeisillä viikoilla... Mua itseänikin kyllä pelottaa hiukan autossa ollessa, välillä sitä tulee niitä dorkia autoilijoita tai...
  16. T

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    ONNEA Tupuna! :heart: :flower: Täällä ollut pari lievästi kipeää supistusta illalla, eli ei mitään kummempaa. tinysteps 38+5 (38+1)
  17. T

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Ihan turhaan eilen täällä marisin ja panikoin... Tulihan ne menkkajomottelut sitten sieltä, tosin pienellä viiveellä :ashamed: Eli seksi taitaa mun tapauksessa olla se ässä jota kannattaa harrastaa :) (yritän tsempata itteeni) Ne aiheuttikin sitten unettomuutta ja nukuin suurinpiirtein 3h yön...
  18. T

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Heipä hei mammat! Maira VAU, todella nopeaan kiloja lähtenyt! Täällä tuskastellaan ison ulkomuodon kanssa ja toivotaan että yhtä hyvin palaudutaan sitten :) PikkuVarpunen kaunis kuva ja masu :) ONNEA tsjil, pikkutikru ja jane! :flower: :heart: Oliko muitakin..? Pine tsemppiä ja...
  19. T

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Ihania olette kun jännitätte limoja ja jomotuksia kanssani! :heart: Paljon tsemppiä ja onnea matkaan niille joilla h-hetki lähellä!! :) Rutti juu todellakin, kirjoita ihan mitä lystää, täällä luetaan mielellään :) Juu, eli se eilinen lima oli varmaan osaa limatulpasta mutta luulen että...
  20. T

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    limatulppaa bongattu, ainakin osittain (keltaista venyvää limaa, ei veriviiruja)! :D Eilinen toinen seksi-kerta aiheutti taas lisää sitä menkkajomottelua, joten oiskohan ollu sen vaikutuksesta? Hmm :) Ihanaa kun tapahtuu edistystä. Ihania kaikki vauvakuvat ja kiitos synnytyskertomuksista :)...

Yhteistyössä