Hakutulokset

  1. D

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

    Taustalta tulin huikkaamaan plussauutisia. Eli plussasin tammikuussa ja ultrassa tuli käytyä tällä viikolla. Kaikki oli mallillaan ainakin toistaiseksi. Toivottavasti tämä pieni pysyy hengissä loppuun saakka... Plussapuhureita teille puhaltelen PUUH :whistle: Dino + pikku-papu rv 10
  2. D

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

    Täältä taustalta oikein paljon tarrasukkia plussanneille :flower: ja :hug: kovia kokeneille. Kierron verran vauvahaaveet olleet enemmän tai vähemmän taustalla ja sen verran positiivista raportoitavaa on, että luteaalivaihe tällä kertaa oli huikeat 15 päivää (aiemmin siis alle 10)! Eli tätihän...
  3. D

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

    Plääh, minut voi poistaa kokonaan listoilta. Täti hyökkää jatkuvasti turhan aikaisin, eli yritän nyt unohtaa koko kuumeilun ja saada kierron ensin kuntoon :headwall:
  4. D

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

    Annalle :flower:, tervemenoa odotuspuolelle (ja nappaa muutama meista mukaan, jookosta)! Ginger ja tömpsis :hug: Ja Vaavimasulta sitä raporttia odotellessa :popcorn: ).( OVIS+ :D Toivottavasti täti ei hyökkää niinkuin viime kierrossa...
  5. D

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

    Onnittelut plussanneille ja tarrasukkia (ja -lapasia) matkaan! :flower: Uusille :hug: ja tervetuloa! Minäkin aion lopettaa kahvin juonnin heti plussasta. Esikoisesta sitkeästi join aamukahvin n. rv9 saakka ja saman aikaa tuli tuhruvuotoakin, välillä enemmän ja välillä vähemmän. Kun lopetin...
  6. D

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

    Ihanaa Cappuccino, uskotaan ja toivotaan, että tällä kertaa plussa vahvistuu ja pikkuinen pysyy mukana loppuun asti :heart: Viivan vahvistumista odotellessa :popcorn: :hug: jälleen kerran tädin runtelemille. Täälläkin vähitellen lähdetään uuteen nousuun, varmaankin 1½ viikkoa aikaa ovikseen...
  7. D

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

    duraselille ja mur-murille kovasti lämpöisiä halauksia :hug: Niin kovasti olisin teille kesävauvaa molemmille toivonut :'( Uusille pahoittelut tänne joutumisesta :hug: Täällä on kuitenkin mukava purkaa omia tuntemuksia. Tervetuloa joukkoon! Muutosta, samassa tilanteessa kesällä olin kuin...
  8. D

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

    Seuraavaksi vain omaa napaa, ketuttaa nyt niin rankasti. pahoittelut siitä... KP1 :mad::headwall: Täti erehtyi pahoin osoitteesta, eilen oli siis dpo8. Ei minkäänlaisia mahdollisuuksia kiinnittymiseen siis tässä kierrossa. Ottaa päähän nyt ihan kympillä. Ikinä tämä kroppa ei ole tällaista...
  9. D

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

    Saatiinhan niitä plussia lisää tälle kuulle, toivottavasti pikkuiset pysyvät kyydissä ensi kesään saakka :heart: Pahoittelut, mamakone, tädin hyökkäyksestä :hug: Onnittelut oviksen bonganneille ja intoa sen hyödyntämiseen ;) :heart: ).( dpo 6 mennään ja aika m-a-t-e-l-e-e... Normaalin...
  10. D

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

    mur-murille kovasti tarrasukkia matkaan, toivottavasti pikkuinen tarraa kiinni kynsin ja hampain Imoen :hug:, toivottavasti tämä kierto olisi viimeinkin SE kierto. Mamakone, toivottavasti masussa lymyilisi iloinen yllätys! Jaksuja kovasti epätietoisuuteen ja gyneajan odotteluut :hug...
  11. D

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

    Ovis lähestyy. Ajoittaisia oviskipuja on ollut jo parina päivänä ja ovislimatkin bongasin eilen. Testit on vielä olleet negaa, joten taitaa mun kroppani valmistella tuota ovista pidemmän kaavan mukaan. Se on varmaankin syynä siihen, että esikoista kun alettiin tekemään, oltiin turhan hätäisiä...
  12. D

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

    Muutosta, käsittääkseni Apteekin omassa ei pitäisi viivanpaikkaa olla, mutta varmaksi en mene sanomaan. Yritä odotella rauhassa menkkojen alkuun (tiedän että on helpommin sanottu kuin tehty)... Minulla oli esikoisesta koviakin jomotuksia (+ tuhruilua) jo viikkoa ennen kuin menkkojen piti alkaa...
  13. D

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

    Sanmar82, avaudu rauhassa, me ymmärretään kyllä :) Ihmiset osaavat olla hyvinkin ajattelemattomia puheissaan silloin, kun eivät tiedä mistä puhuvat. Hyvähän se on valistaa stressaamisen olevan pahasta, jos itse ei ole koskaan mitään ikävää joutunut kokemaan... Minä valitettavasti tiedän, että...
  14. D

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

    Jee, kp 1/32-35, VIHDOINKIN! Reilun parin viikon päästä päästään sitten tositoimiin tädin torjunnassa, ei todellakaan kaivata kylään toiste pitkään aikaan :p Dark91, juu, ei käynnistykseen normaalitapauksissa suostuta. Minulle on taustan vuoksi luvattu käynnistys ennen laskettua aikaa, mutta...
  15. D

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

    Terot näköjään aiheuttaa mulle samanlaisia "oireita" kuin raskaus. Mutta nyt en kyllä tee yhtään testiä enää ennen kuin tuo kuuri on loppunut ja sen jälkeen odotellut vielä muutaman päivän. Nyt on kerrankin ihanan rauhallinen olo, kun ei tarvitse koko aikaa itseään tutkiskella, tulisiko täti vai...
  16. D

    + + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +

    iloksi, suosittelen kalanmaksaöljykapselien sijaan kalaöljykapseleita. Niissä ei ole A-vitamiinia. Vitamiinipitoisuus lukee kyllä purkeissa. Hyviä A-vitamiinittomia vaihtoehtoja ovat esim Möller Sydämelle ja Vitaplexin Original Omega3. Niin ja tuossa Möllerissä on lisänä myös foolihappoa ja...
  17. D

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

    Tömpsis, Oulussa. Täällä on tuo Gyneko, jossa lääkäreitä on varmaan lähemmäs 50 (useimmat varmaankin tekevät tuolla töitä vain muutaman tunnin viikossa). Ajan saa kuitenkin halutessaan vaikka samalle päivälle. Vähän tyyriimpäähän tuo toki on, mutta kyllä sitä mielenrauhasta on valmis vähän...
  18. D

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

    Gynellä käyty ja mielenrauha saatu, ainakin hetkeksi. Oli kyllä harvinaisen ihana ja kiireetön lääkäri. Kohdun limakalvo näytti siltä, että voisi vuoto alkaa lähiaikoina itsekseen, mutta sain Terolut-kuurin tehosteeksi. Siitähän ei haittaakaan ole vaikka olisi jo raskaana. Munasarjatkin oli...
  19. D

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

    Ääh, eilen meni totaalisesti hermo ikuiseen odotteluun ja varasin yksityiseltä ajan tälle päivälle. Samalla ultraillaan ja katsotaan, että onko paikat oikeesti kunnossa ja aion kerjätä Terolut- tms. kuurin, jos vaikka herättelisi tätä nukkuvaa kroppaa vähäsen... Ja niinkuin arvasin, ovistesti...
  20. D

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

    Dark91, mulla taitaa olla päiviä nyt 77. Mulla oli ihan normaali synnytys (rv36+), eli kierto saattaa olla hukassa sen takia pidempään. Lääkäri sanoi, että 3 kk saattaa hyvinkin mennä (ainakin mikäli miestäni uskon, itse olin niin sekaisin, ettei kauheasti ole muistikuvia lääkärin...

Yhteistyössä