Hakutulokset

  1. M

    Ekat raskaus oireet??

    Se siitä raskaudesta.. Meillä meni eilen kesken :'( Tuntuu aivan kauhelta.. oltiin 6+3 ja nyt vuodetaan verta parin kuukauden edestä.. Toivottavasti seuraavalla kerralla pikkuinen pysyy mukana. Toivon sydämeni pohjasta tsemppiä ja parempaa onnea muille!!
  2. M

    Ekat raskaus oireet??

    elina87: Heipähei! Kuullostaa kyllä ihan "oikeilta" oireilta nuo :) Millainen kierto sulla on yleensä ollut ja onko miten säännöllinen? Aika monilla on tuntunut tuota metallin makua suussa, mutta itselläni en ole huomannut.. Niin ja ootko nyt testiä tehnyt? Toivotaan kovasti, että nyt ois...
  3. M

    Ekat raskaus oireet??

    Rubiini6: Kannattaa käydä ladrassa antamassa verikokeet jos ei menkat ala kuulumaan muutamien päivien päästä, varsinkin jos sulla on suht säännöllinen kierto ollut. Mulla on vieläkin noita samankaltaisia oireita, varsinkin noi menkkamaiset kivut, sekä vatsassa että selässä. Eniten kyllä...
  4. M

    Ekat raskaus oireet??

    Kinsella: Kannattaa ihmeessä käydä lääkärillä asiasta puhumassa. Jos on jokin isompi hormonihäiriö tai vastaavaa, mutta tsemppiä kovasti!! Yrittänyttä ei laiteta :) Mulle tuossa lääkäri soitti ja ilmoitti mulla olevan streptokokki b, joka nyt yritetään saada hävitettyä viikon...
  5. M

    Ekat raskaus oireet??

    Rubiini6: Paljon onnea yritykseen! :) Kyllä se sieltä vielä tulee. Tulethan kertomaan kuulumisia :heart:
  6. M

    Ekat raskaus oireet??

    Täällä taas! Aamulla kävin siis antamassa verinäytteet sen kontrollin vuoksi ja tuloksia odottelin muutaman tunnin. Just soitin hoitajalle ja kertoi lauantain näytteessä olleen hormonituloksen arvoksi 25 ja nyt se oli noussut jo yli 65 =) Eli kaikki kunnossa!! Itken ja hymyilen täällä...
  7. M

    Ekat raskaus oireet??

    Multa löyty samanlaisia kipuja kummastakin jalasta. oli kyllä todella jännä tunne.. Lähinnä nauratti =)
  8. M

    Ekat raskaus oireet??

    Jokotin: Onko teillä mies aina pessimisti vai mistä moinen? Jos hänkin haluaa lapsen, ni voipi olla että hää vain sanoo niin ettei pettyisi sitten.. Kuuntele omaa kehoas, se kyllä kertoo ;) Onhan se varmasti rankkaa ja henkisesti kuluttavaa, jos toinen latoo vieressä "et oo...
  9. M

    Ekat raskaus oireet??

    Me sit just plussattiin :heart: Oon niin sekaisin onnesta, että oksat pois. Katsoin testiä parin minuutin ajan miettien että "taas vedetään yksi viiva..", mutta pikkuhiljaa alkoi toinen viiva näkyä :whistle: Luulin tietty harhaksi, kunnes en saanu sitä ees hämärässä piiloon.. Ja mies tuli...
  10. M

    Ekat raskaus oireet??

    Duudlari, meillä sama juttu :'( Vuodot alkoi ruseina, jotka kesti 3 päivää ja kahtena seuraavana päivänä verta tuli todella suuret määrät. Mutta ei lannistuta heti! Tässä ollaan taas odoteltu menkkoja muutama päivä, pelkkiä kipuja tosin vain on näkynyt. Pari viime iltaa oon ollut niin...
  11. M

    Ekat raskaus oireet??

    Viimeinkin uskaltauduin kirjoittelemaan omista tuntemuksistani tänne. Kiitos paljon kommenteistanne, niistä on ollut todella paljon apua! Vauvailukuumetta on ollut täällä ilmassa jo jonkin aikaa, toisina päivinä enemmän kuin toisina ja nyt ei meinaa osata olla mitenkään päin ilman koko ajatusta...

Yhteistyössä