Hakutulokset

1. U

Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

...Näkkyyvät olevan pyllyllään tuossa listassa. -Siis päivitin kyllä tilanteeni viime menkkojen aikaan, mutta se oli vissiin jäänyt huomioimatta. Nyt on kuitenkin taas kp1 ja minut saa pyyhkiä pois listalta toistaiseksi. Clomia ja lugeja on napsittu sallittu määrä ja vuodenvaihteen jälkeen on...
  2. U

Mulla onkin nyt kp 5, lauantaina alkoi vuoto... Tässä kierrossa mennään sitten 2x clomhexal / päivä.
  3. U

Tein tänään digitaalisen raskaustestin (kp27) ja negaahan se näytti :'( . Ovulaatio oli digitaalisen ovistestin mukaan kp 14. Oireita on ollut (mukamas) aina palelusta kuvotukseen, mutta ilmeisesti clomit ja luget vaan tekee kepposensa.
  4. U

Menkat alkoi lauantaina... Eli nyt ma kp 3/21-39. Tänään aloitettu taas clomit ja kierron puolen välin paikkeilla luget lisänä.
  5. U

Olin tuossa kolmatta lasta kaipaavat-ketjussa, mutta ajattelin siirtyä tähän ketjuun. Eli olen 29-v kahden lapsen äiti ja yhden miehen vaimo. Kolmas lapsi on ollut haaveissa vuodenvaihteesta lähtien, mutta haikara ei ole osannut perille. Yrityskiertojen määrää en ole edes laskenut, kun minun...
  6. U

***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

Kiitos kaikille seurasta ja tsemppiä jatkoon! Minut saa pyyhkiä pois tältä listalta, sillä siirryn tuohon "apua tarvitsevien"-ketjuun clomeineni ja lugeineni (taipuukohan ne noin????).
  7. U

Päivitystä. Kp tänään 1/24-39 (näköjään).
  8. U

Hirvittävästi onnea plussanneille! Täällä ei mitään uutta. Testit edelleen negaa ja menkkoja ei näy. Toivottavasti lääkärikäynnin jälkeen olisi viisaampi.
  9. U

Tänään kp 35, ei vuotoa, mutta ei raskauttakaan. Ensi viikolla lääkäri, clomit mahdollisesti aiheuttaneet kystan.
  10. U

:flower: Onnea plussanneille ja plussaonnea kaikille sitä odottaville! Itsellä taitaa olla menossa kp 33 (normi 25), ei näy menkkoja ja en edelleenkään ole raskaana. Clomit sotki vissiin koko kierron. Sain viikon päähän lääkäri ajan. On taas luovuttaja fiilis.
  11. U

Nyt kp 30 eikä menkkoja näy, mutta en ole raskaanakaan testien perusteella. Mihin ihmeeseen minun menkat on hävinneet??? Normikierto kestää max 26 päivää. Tosin tässä kierrossa söin clomeja ja alkukierrosta oli vielä ´varsinaisten menkkojen jälkeen vuotoa. Mitään oireita raskauteen saati...
  12. U

Eli saa laittaa takaisin listalle. Kp siis 25/24-26 ja yk on varmaan miljoonas :kieh:
  13. U

Eli nöyränä hattu kädessä astelen nyt takaisin tähän pinoon, josta lähdin ovet paukkuen joku aika sitten kyllästyneenä koko "projektiin". Taustalla silti olen koko ajan ollut ja käynyt lukemassa teidän juttuja. Nyt on menossa kp 25/24-26. Kesällä oli "pois hiipuva" kysta ja tässä kierrossa on...
  14. U

CLOMHEXALin käyttäjiä. Löytyykö? Kokemuksia kaivataan ja suomenkielistä käyttöohjetta

Kyselin tätä samaa jo vauvakuume puolella, mutta ilman vastausta. Eli aloitin Clomhexalit 1tbl/pv kp 3-7 viime viikolla. Nyt on kp 11 ja edelleen menkkavuoto jatkuu!!! Soitin eilen yksityiselle lääkärilleni (joka ne määräsikin), että mitä tehdään. Ei kuulemma mitään, joillekin vain käy näin...
  15. U

CLOMHEXAL!!!

(poistuin joku kk sitten kolmosta yrittävien listalta, mutta enhän minä malta pysyä täältä poissa) Eli: lääkäri määräsi clomhexalit otettavaksi kp 3-7, kuten otinkin. Kuukautisvuotoa kesti 5 päivää, sitten oli 2 päivää taukoa ja nyt vuotaa taas!!! Eli nyt kp 9 ja verinen vuoto jatkuu. Onko...
  16. U

Vaalenapunaista housuissa, mustaa pääkopassa. Reisille meni tämäkin kierto ja sanoudun irti koko "hankkeesta". Hyvää kesää kaikille! -Minut saa poistaa listalta- :'( :'(
  17. U

Polkupyörän peräkärry!

:ashamed:
  18. U

Polkupyörän peräkärry!

Onko kokemuksia? Mistä ostitte? Onko raskas vetää kahden kyytiläisen kanssa?
  19. U

Luppana, Marihoo ja Red Dragon; täällä myös toiveissa synnyttää kolmaskin lapsi (mikäli sellainen suodaan) KYSissa! Voi olla, että tämä kiero menee harakoille, kun mies on eri maassa oviksen aikaan :kieh: .
  20. U

listaan lisäykseksi, että nyt on sitten yk 7 menossa :kieh:

Yhteistyössä