Hakutulokset

  1. T

    Lokakuun lutuset - Lokakuussa **MEIDÄN KUU**

    Lokakuun lutuset *Lokakuussa* :heart: Lokakuun Lutuset :heart: :heart: SYNTYNEET :heart: 2.9. uusiäippä78 / 33+6 / poika & poika & poika / 2000+g & 2000+g & 1970g / 7.9. nenäpäässä / 32+3 / tyttö & tyttö / 1980 g & 1860 g 8.9. malttamaton / 37+4 / tyttö / 3125 g /...
  2. T

    Ystäviä äidille ja pojalle Kajaaniin

    Kajaaniin muuttaneet äiti ja 8 kk ikäinen poika kaipailisivat uusia ystäviä kahvitteluun, ulkoiluun yms.
  3. T

    Dalacin ja verinen vuoto

    Hei! Onko kenelläkään muulla ollut raskauden aikana Dalacinin kuuria, jonka aikana olisi tullut veristä vuotoa? Mulla on tänään kuurin toiseksi viimeinen päivä. Eilen ja tänään on vuotanut verta. Tänään menossa rv 16+6.
  4. T

    Syke nähty, mutta tuhruttaa

    Hei! Olisiko täällä ketään kellä olisi sama tilanne päällä tai joku jolla tällainen tilanne ollut? Elikkäs kyseessä 2. IVF ja sain elämäni ensimmäisen plussan 20. toukokuuta. Ensimmäiset 8 viikkoa meni ilman mitään vuotoja. Alkuraskauden ultra oli viime viikon maanantaina (rv 8+5)...
  5. T

    Vuoto ovulaatiosta menkkoihin

    Heip! Mulla alkaa joka kierrossa ruskea vuoto ovulaation aikoihin ja vuoto kestää aina menkkoihin asti. Onko kenelläkään samaa ongelmaa? Eilen mulla oli kp 10 ja vuoto alkoi. Mistäköhän ihmeestä tämä vuoto oikein voi johtua?
  6. T

    Alkion siirron jälkeinen vuoto

    Hei! Onko täällä ketään, joka olisi vuotanut ruskeeta siirrosta asti ja on kuitenkin lopulta tehnyt plussatestin? Olisi niiiiiin mukava kuulla onnistumistarinoita, tämän vuodon keskellä (tänään pp 5 ja alusta asti vuotanut).

Yhteistyössä