Hakutulokset

  1. O

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    Tulin kuittaamaan itseni tänne... mutta nytpä en ennätä kirjoittelemaan kun pikku-ukko (eilen 1kk) haluaa jälleen tissiä... Imetyksen ihanuus ja kurjuus.
  2. O

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Synnytystarinani... Kuten jo aiemmin kerroin poika syntyi 13.3 klo 11.45, rv:lla 38+2 Mistä kaikki sitten lähti liikkeelle... Noin viikkoa aiemmin oli yhtenä yönä voimakkaita supistuksia, ja ajattelin että joko nyt pääsisi synnyttämään. Mutta ei... limaista vuotoa kesti kolmisen päivää, ja...
  3. O

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    :heart: Pieni poika syntyi 13.3 (rv 38+2) klo 11.45, 3930g, 52cm ja tänään kotiuduimme. :heart: Luomusynnytystarinaa myöhemmin...
  4. O

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Onnittelut kaikille onnellisille vauvansa maailmaan saattaneille! :heart:
  5. O

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    POKS 38 Saisi vauva jo syntyä. Rintalasta aivan tuusana ja painaa tuonne alas. Liikkuu todella vähän, ilmeisesti yksiö käynyt pieneksi. Lääkäri arvioi maanantaina että 3,7kg, mutta ei tällaista ahdistusta kahdesta aiemmasta ole ollut. Veikkaan että nyt jo 4kg. Huolestuttaa tuo vähäinen...
  6. O

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Ryysyrannan rinsessa tekstisi oli aivan kuin minun näppikseltäni! Esikoiselta halusin epiduraalin, toinen tuli ilokaasun avulla ja nyt sitten tavoitteena luomusynnytys. Jotkut tahothan sanovat että ei ole mikään luomusynnytys jos sairaalassa synnytetään, mutta minulle ilman lääkkeellistä...
  7. O

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Oi miten ihanaa lukea teidän tarinoita. Tunteet on todellakin pinnassa ihan joka tilanteessa esim. kuin luin teidän juttuja. Niin tämä aika vaan on nopeasti mennyt heinäkuun raskaustestistä. Mutta vielä on "aamuja". Oletteko käyneet uimassa? Kuullut niin monenmoista juttua tuosta uimisesta...
  8. O

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Heipat kaikille! Eipä ole ollut aikaa tännekkään kirjoitella, mutta nopeasti lukaisin kuulumisia. Vauvojakin syntynyt jo useita! Ihanaa! Onnea kaikille äideille ja vauvoille! :heart: :heart: Alkaa tosiaankin olemaan melko valmista pataa synnärille. Ilmeisesti vauva laskenut kun...
  9. O

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Ihanaa pakkasperjantaita kaikille! Oli pakko tulla tänne kertomaan yhdestä lähestyvän synnytyksen "oireesta". Eilen kauppareissulla törmäsin entiseen hammaslääkäriini ovensuussa ja jäätiin siihen sitten juttelemaan kuulumiset. Hän sanoi sitten että sulla ei enää paljoa aikaa synnytkseen ole...
  10. O

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Darwin tänään kun soitin äitipolille, niin kätilö sieltä sanoi että viikoilla 36-37 tehdään kääntäminen. Eli sulla on vielä aikaa. Jaksamista sinulle! Voisko se vielä kääntyä oikein.. Kävin iltapäivällä ultrassa, tarkastivat siis tarjonnan. Eikä ollut perätilassa. Harmitti kun terkkari ei...
  11. O

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Heipat kaikille! Täytyy tulla tänne valittamaan, kun ei ketään muutakaan ole kelle purkaa... :( Neuvolakuulumisia en ole tänne aiemmin laittanutkaan, mutta nyt tässä eilisestä käynnistä. viikkoja siis 34+6 eli tänään POKS 35 painoa 664g / vko kaikkiaan tullut 18kg IIIK!! en tiedä mihin...
  12. O

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Heipat kaikille! Ei tule paljoa täällä vierailtua, koska kotihommat ja 4veen kanssa menee aika puuhastellessa. Ihana lukea teidän kuulumisia! Joku valittelikin raskausdementiasta, joka taitaa myös minulla olla koska en muista edes mitä luin.. :ashamed: Mutta Heklan vauvan kuvaa ei voi olla...
  13. O

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ tammikuussa

    Tervehdys kaikille massuille ja niiden asukkaille! Jäänyt hieman vähäiseksi vierailu täällä, mutta nyt hetki aikaa kirjoitella ajatuksia. Ainakin täällä Keski-Suomessa viime päivät olet -20 pakkasen puolella.. kali kali.. Joku kyselikin toppahousuista , ihan kätevää olisi jos sellaiset...
  14. O

    Äidit -76

    Minä myös! Kolmatta odotan la 25.3, sekä tyttäret vm01 ja 05. Ei oo kyllä enää mikään nuori ja vetree olo tässä kolmannessa raskaudessa. Ikä tehnyt tehtävänsä.. :/
  15. O

    Harjoitussupistuksia joka päivä, tunneittain..

    chef kiitos tiedosta että voimakkaatkin supistukset normaalia uudelleen synnyttävällä. Oletko käynyt lääkärissä supistuksista? Paljonko sulla viikkoja, taidat olla tuolla maaliskuun porukassa? Itselläni viikkoja 30+3. Kahdessa aiemmassa raskaudessa ei ole suppareita ollut juurikaan ja nyt tuntuu...
  16. O

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ tammikuussa

    Heipat kaikille! Mukava lueskella täältä muiden oloja ja kuulumisia. Onko teillä jotka odotatte toista, kolmatta jne.. neuvolan suhtautuminen millaista? Itse siis odotan kolmatta ja sama neuvolatätsy ollut jo aiemmin ja aiemmat raskaudet menneet hyvin. Tuntuu ettei oikein mihinkään kysymykseen...
  17. O

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ tammikuussa

    Anri82: Itselleni nämä supistukset ovat ihan uutta verrattuna edellisiin raskauksiin. Pystynyt oleen töissä normaalisti, kävelemään reippaasti ja nostelemaan. Nyt tuntuu kun kävelee rappuja ylös. Kävin tk:n päivystyksessä ja lääkäri pohdiskeli hirveen pitkään. Tutki ja pohti uudelleen, meinas...
  18. O

    kolmatta odottavat?

    Kolmatta odotetaan syntyväksi, tällä hetkellä rv 30. Kaksi aiempaa tyttöä, ja täytyy sanoa että tämä raskaus on ollut kaikinpuolin erilainen. Pahoinvointia ja kuvotusta joitakin ruokia kohtaan vieläkin. Nyt sitten vielä ennenaikaiset supistukset. Voimia kaikille!
  19. O

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ tammikuussa

    yksi maalismasu mukaan joukkoon? Olen kahden tyttären vm01 ja 05 äiti ja odotan kolmannen syntymää rv30 (la25.3). Asuinpaikkana Keski-Suomi, joten Keski-Suomen keskussairaalassa pienokainen näkee päivänvalon. Onko muilla samoilla viikoilla olevilla ollut ennenaikaisia supistuksia? Itse olen...

Yhteistyössä