Hakutulokset

  1. S

    ###KETJUNTAPPAJAT OSA 2###

    i am back :hug:
  2. S

    ###KETJUNTAPPAJAT OSA 2###

    i am back :hug:
  3. S

    Pitäiskö meidän mennä jo nukkumaan?

    mie just heräsin :D
  4. S

    Laitetaas nimemme ja haukutaan ne tässä samaan syssyyn!

    Sari Tuulevi,alias yleinen ja epätavallinen B)
  5. S

    Onko ero yhtä helv....tiä jos on lapsia???

    henkistä ja fyysistä väkivaltaa 24 v. aikana
  6. S

    höh,on tääkin elämää

    kiitti :hug: papru on jo toimitettu asuntotoimistoon ja sossuun
  7. S

    Onko ero yhtä helv....tiä jos on lapsia???

    miulle oli aikoinaan helpotus erota,mietin kyl et mitä teen vaik 3 yhteistä lasta tehtiin ja ite päätin hakea eroa
  8. S

    Heippa kaikille :D

    :wave:
  9. S

    höh,on tääkin elämää

    ei riitä poliisien käynnit kahteen,mut asiasta toiseen oon muuteki ihan rikki.ens kuussa mut tuomitaan avioeroon niinku siinä paperissa sanotaan ja tän vielä nykysen siipan eksä pahinpiteli mut uudenvuoden päivänä,silmät olivat ummessa ja vieläkin on posket mustana ja toinen poski...
  10. S

    höh,on tääkin elämää

    noh,kaiketi se sit riittää ku haastemies käy 2 kertaa oven takana,mut mä oon ainaski kuullut et ois ns. mukavampaa jos naapurit tulis ovelle suoraan sanomaan jos on häiriötä kuulunut
  11. S

    höh,on tääkin elämää

    no en.taloyhtiön hallitus vain oli päättänyt näin,että häiritsevää elämää kuuluu ja vuokranantaja ja isännöitsijä ottivat muhun yhteyttä.mut jotain kertoo jo se et oon kolmas asukas täs huoneistossa reilun vuoden sisällä.yläkerrassa asuu saman vuokran antajan vuokralainen ja silläkin oli...
  12. S

    höh,on tääkin elämää

    8.10.2009 vuokrasopimus on purettu.käräjäoikeuden päätös on et miun on muutettava tästä 31.1.2010 mennessä häädön uhalla.mut mitään kirjallista lausuntoa en saanut että sopimus on purettu,ainoastaan suullisen
  13. S

    höh,on tääkin elämää

    ei tullunna varotuksia,vaan heti häätö
  14. S

    ###KETJUNTAPPAJAT OSA 2###

    kiitti synttäri onnitteluista :hug:
  15. S

    höh,on tääkin elämää

    niitäkin kyl,mut et päiväs aikaankin tul valituksia esim. musan kuuntelusta
  16. S

    höh,on tääkin elämää

    vuokrat on kaik hoidettu.tää on vaan sellanen käpykylä et asunto jonot on kovat.oon nyt ollut yksityisen kautta vuokralla
  17. S

    höh,on tääkin elämää

    noku tää kerrostalo on sellanen et huopatossut jalas pitää päivälläkin hiipiä.asuu vanhuksia,eli sain häädön
  18. S

    höh,on tääkin elämää

    viikon päästä pitäis muuttaa,mut mihin :/ kunnalla ei oo tarjota ees kämppää mulle.oon ihan riekaleena,pitäis pakata,mut voimavarat on poissa :ashamed:
  19. S

    dolly

    kiitti hani :hug: :heart:
  20. S

    dolly

    Kiitos samoin :hug:

Yhteistyössä