Hakutulokset

  1. S

    minkä kokoisia neljä vuotiata? ja onko kukaan ollut seulonnassa?

    meidän poika oli tasan 4vuotiaana 17 kg ja 105cm ja nyt 4v10kk 19,5kg ja n.110cm
  2. S

    4-vuotiaat

    Meidän 4v.(tosin 2 kk päästä 5v.) on aikas sosiaalinen,temperamenttinen,humoristinen ja herkän luonteen omaava poika :heart: Liikkuminen ja tasapainoilu on jo aikas täydellistä, esim.luistimilla oppi pysymään pystyssä ja menemään eteenpäin jo toisella kertaa,pulkalla tykkää menee...
  3. S

    Onko yli 4v.lapsesi vaihtanut päiväkotia?

    Ja miten on päiväkodin vaihto sujunut,onko kavereita tullut heti vai onko ollut ulkopuolinen aluksi? Itselläni on kohta 5 vuotias poika,muutetaan kohta toiseen kaupungin osaan täällä helsingissä ja tarkoitus olisi että poika vaihtaa sitten päiväkotia kun/jos kotiudumme uuteen...
  4. S

    syyskuussa 2010 synnyttävät

    mulla noi viikot taitas olla 4+5 mut en ymmärrä miks sanotaan et käyt 5:ttä viikkoa jos on 4 viikolla..ja jos vko 5 ni käy jo 6:tta viikkoa :o tai sit ei vaan taas mene mun kaaliin :) neuvolaan eka aika helmikuun alussa ja sit oisin 8 viikolla et kuunneellaanki tolloin jo sydänäänet vai...
  5. S

    Enkai ole ainut joka laittaa lapselleen JOKA AAMU puhtaat vaatteet tarhaan?

    aika itsestään selvä asia et puhtaat vaatteet joka aamu =) mut tottahan voi jonkun paidan ja housutkin laittaa takas kaappiin mikäli pysyny puhtaana yhden käytön jälkeen mut aikas harvinaista meidän 4 vuotiaalta. mut ikänä en laita samoja vaatteita peräkkäisinä päivinä.
  6. S

    syyskuussa 2010 synnyttävät

    no itseasias ei mullakaan kummempia muita oireita ole kun älytön vessassa juoksu,siis ei tarvi kun tulla vessasta ulos ni on tunne et taas olis pissihätä,,ehkä tissit hiukan turvoksissa :laugh: tai sit vaa kuvittelen..että älähän murehdi kun ei kauheita oireita ole,olen monesti kuullu ettei...
  7. S

    syyskuussa 2010 synnyttävät

    mäkin saan ravata vessas turhan usein,varsinkin yöllä,parhaimmillaan laskin et neljä kertaa |O joko tää yövalvomiseen valmistautuminen alkaa jo ny :laugh: noh onneks olen ny lomautuksella mut töihin olis kyl heti mentävä kun niitä tulee.. mutta hei mites teillä on hallussa noi...
  8. S

    syyskuussa 2010 synnyttävät

    heissan kaikille jo mammoille/mammoiksi tuleville. Tänää plussasin toisella testillä ja ilmeisesti tärpänny on :heart: meillä esikoisena kohta 5 vuotias poika joten tuntuu et siit on tuhottomasti aikaa kun vauva oli ettei ihan tuorees muistissa vauvan hoito sun muut jutut mut eiköhän ne...

Yhteistyössä