Hakutulokset

  1. N

    Kuka laulaa kappaleen

    jossa lauletaan Hyvää Ystävänpäivää? olen kuullut muutaman kerran, mutta esittäjä ei ole jäänyt mieleen....
  2. N

    Miten kertoa tai sanoa kummilapsen vanhemmalle?

    Lapsi täyttää 2v nyt keväällä ja on ollut isokokoinen ikäisekseen jo pidemmän aikaa, 1,5v vanhana oli 89cm ja noin 17kg ja nyt muutama päivä sitten painoa oli vajaa 2v ikäisenä reilu 22kg ja oli silminnähden lihava... siis voinko puuttua kummin ominaisuudessa lapsen "syöttämiseen" tai kehottaa...
  3. N

    kermaviilikastike savukalalle

    Ohjetta siis kaipailen, jonka joku olisi jo hyväksi todennut...
  4. N

    Mitä ruokaa olette suunnitelleet viikonlopuksi?

    Meillä huomenna lohimurekepihvejä ja uunikasviksia ja sunnuntaina porsaan sisäfilettä, röstiperunoita ja salaattia
  5. N

    Pizzapannariohjeita kaipailen

    suunnitelmissa siis tehdä viikonloppuna ensimmäistä kertaa pizzapannaria ja googlettamalla etsin, enkä tiennyt minkä niistä valitsisin, kun ei tiedä mikä niistä olisi paras. Jos teiltä muilta saisi apua hyväksi havaituista ohjeista....
  6. N

    Mitä ruoaksi tänään?

    Meillä tortillavuokaa kera salaatin, nams!
  7. N

    töihin palaaminen

    Tein tänään päätöksen, että lähden töihin hoitovapaan jälkeen muutaman kuukauden päästä ja tuntuu, että päätös on minulle oikea. Kiva olisi kuulla, kuinka paljon erilaisia mielipeitä asiasta teillä muilla palstalaisilla on.
  8. N

    Lasten nukkumisjärjestelyistä kyse

    Meillä mummo ihmettelee, kun kolme pienimpää lastamme nukkuu lähes joka yö vieressämme ja sanoo ettei se ole lapsille "hyväksi" tai siis minä nukun lasten kanssa parisängyssä ja mies viereisessä huoneessa. Mitä mieltä olette, onko parempi niin, että lapset saavat tulla keskellä yötä sänkyymme ja...
  9. N

    Illanistujaiset tulossa, mitä syötävää voisi tarjota?

    Juomapuoli on kunnossa ja siis mietitty valmiiksi. Meinasin tehdä kinkkusalaattia (majoneesipohjaista) ison kulhon ja toiseksi salaatiksi ison vadillisen vihreää salaattia, jossa kurkkua, tomaattia, paprikaa ja jäävuorisalaattia, erilliseen kulhoon laittaisin fetajuustoa, punasipulia ja...
  10. N

    Voiko helle saada pieniltä lapsilta vatsan sekaisin?

    Kummallakin pienemmällä muksulla maha ihan sekaisin, vesiripulilla.Voiskohan helle olla syynä tähän, kun eivät muuten ole kipeitä ollenkaan?
  11. N

    G:Kuka meinaa syödä vielä tänään grilliruokaa?

    Meillä lapset sanoivat jo eilen illalla, että voitaiskohan syödä huomenna jotain tavallista ruokaa, ei ainakaan grillata. Juu ja ruokana meillä on tänään broilerikastike ja nuudelit ja salaattia
  12. N

    Onko kenelläkään hyvää booliohjetta?

    Booliohjetta siis kaipailisin. Meinataan kesällä pitää pienet juhlat muutamalle ystävälle ja haluaisinkin nyt sellaisen booliohjeen, josta tulisi kirpeän raikas booli, ei missään nimessä makeaa.
  13. N

    Viikon ruokalista tälle viikolle

    Joko olette suunnitelleet tälle viikolle ruokalistaa vai teettekö ruoan aina päivän "fiiliksen" mukaan? Meillä Ma kinkku-kasviskiusaus Ti broileripyörykät, riisi ja currykastike Ke keitetyt perunat ja smetanakala To Nakkikastike ja perunamuusi Pe jauhelihakeitto Viikonlopun ruoat...
  14. N

    Bataattilaatikon ohjetta kaipailen

    Siis ostin bataatteja ja en löydä mistään hyvää vanhaa ohjetta, ilmeisesti on kadonnut jonnekin, enkä muista sitä ohjetta. Hyvä ksi todettuja ohjeita ja itse testattuja mielellään =)
  15. N

    nätti runo tyttövauvan onnittelukorttiin

    Tekisin mieluusti itse vauvaonnittelukortin ja runoa kaipailisin
  16. N

    Ruokapinoa tälle päivälle

    Meillä kalakeittoa ja ruisneppareita

Yhteistyössä