Hakutulokset

1. K

helppoja uunissa tehtäviä ruokia?

kiitosta;) Oon joskus syönny jotain pataa missä perunat ja porkkanat+liha oli sekasin jossain liemessä....mikähän ruoka mahtaa olla?Lapsuudesta hämärästi sen muistan...
  2. K

helppoja uunissa tehtäviä ruokia?

Mitkäs ois semmosia lapsille maistuvia uuniruokia jotka vois uuniin nakata näin aamusella ulkoilun ajaksi.Ois sitte valmista ku sisälle tullaan lounaaksi...kokoliha ei uppoa.
  3. K

Onko kukaan tehny ite fleecehaalaria?

Voiskohan sen tehä silleen kolmesta kappaleesta että takaosa ois ihan vaan sen haalarin mallinen ja sama malli eessä mut keskeltä kahti ja vetskari väliin...tajusko kukaan =D Kinnaakohan semmonen?haluisin helpolla päästä.... Muitaki vinkkejä otan vastaan:D
  4. K

Suositelkaa imuria!

Mulla on ihan perus dyson enkä vaihtais pois mistään hinnasta.Tosi hyvä karvalankamattoihin(kin)
  5. K

Onko kukaan syönny H.O.P.E laihdutus valmistetta

Mulla on kaapissa pari pakettia noita ja eilen aloin niitä napsimaan.Tuskin toimii=D Onko jollain toiminu? Viikon oon juonu reilu 3l vettä päivässä ja näyttäs se ainaki mua kaventaneen...Epätoivoisena yrittää kaikkea:laugh:
  6. K

Terolut:eista ja raskautumisesta??

söinköhän 3kiertoa noita ja sitte neljännessä kierrossa tärppäs
  7. K

Mitä lapselle 10kk aamupalaksi kun lopetti puuron syönnin?

mää oon antanu niinä päivinä ku aamupuuro tökkii,ihan peruna-porkkana sosetta purkista,viiliä,leipä paloja...
  8. K

9 kk:tta vanha menossa vuorokaudeksi hoitoon, paljonko maitoa mukaan?

no mielummin liikaa mukaan jos sille maitoa tarjotaan ja sitten kieltäytyyki...saattaa mennä osa viemäristä alas.
  9. K

Kuinka moni on tullut raskaaksi ilman miehen siemsyöksyä?;D

oon kuullu et joku ois raskautunu "touhutipoista" tiiä sitte onko mahdollista
  10. K

Masentaa tuo huutis

mää oon saanu melkein aina kaiken myytyä.Esim postarit puoliksi nii menee hyvin kaupaksi;)
  11. K

lastenhuoneen lattia

no kyllä kestää tommosen
  12. K

lastenhuoneen lattia

nii minäkin ihmettelen miten sen pitäisi vettä kestää:D Ja kyllä meillä se laminaatti on keittiössäkin kestäny vaikka tiskari päästi vedet ulos...on myös pukuhuoneessa ja hyvin kestää. Mielestäni laminaatti on kylmä talvella jos lattialla leikkii joten talveksi laitan lasten huoneisiin...
  13. K

Mitä vaatekokoa teidän kolmevuotiaat käyttää?

poitsu 3,5v 100-116cm, paidoissa lähinnä tuo 116 ja ovat kuivurissa koon verran kutistunu.Ulkovaatteet 110cm(104cm jäi pieneksi)
  14. K

Kuinka moni

Lapset 3,5v ja 10kk ovat mukana halunsa/taitojensa mukaan.Vanhemman kanssa kokkaamme ja hälle on ostettu oma moppikin jolla tulee perässä kun siivoamme.Pikkuselle annan aina jonku märän rievun jolla innoissaan pyyhkii pölyjä mistä millonkin=D
  15. K

pakko kysyä, miksi menette kylään sairaiden lasten kanssa?

meilläkin on tälläinen tuttava perhe.Aina lasten nenät vuotaa tai on kauhiassa yskässä tms...Monesti pyytävät kyläänkin ja kun sinne menemme on lapset esim.kuumeessa=/
  16. K

voiskohan laihtua muutaman kilon Jutta-dietin syömisillä?

voi kun ihana kuulla=) Kävelyllä tuleekin käytyä mutta jos jumpalle meinaan alkaa ja käyn lattialle maate,on muksut sekunnissa mun kimpussa=D
  17. K

voiskohan laihtua muutaman kilon Jutta-dietin syömisillä?

viis kiloa täytyis saada "vyötäröturvotusta" pois.Mulla on noi dietin ohjeet ja ajattelin et riittäskö tuo pelkkä syömäpuoli keventämään mua....Oon niin laiska jumppaan: / Onko kukaan laihtunu ko.dietillä?
  18. K

MIten määritellään se, montako kertaa vauva syö yössä?

meille neuvolassa sanottiin että yöksi lasketaan 00-05 välinen aika
  19. K

Mitä mun pitäs tehä?(huutisjuttu)

on kyllä harmi kun ei tietoja päivitetä sinne ja tuntui että syyllistävät mua kun en ole viestiä saanut

Yhteistyössä