Hakutulokset

  1. L

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Onnea Apsi Deisi ja Marika! Meiltäkin vauvauutisia: Eli meille syntyi tyttö 17.7. Painoa oli 3100g ja pituutta 51cm. Eli nyt talosta löytyy 2 poikaa ja 2 tyttöä :heart: Ihan mukavasti on alkanut arki rullata. 2-v. huhtihippukin tykkää siskosta kovasti :heart:
  2. L

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Nopeesti vaan MB:lle ennen poitsun iltapuuroa... Meillä on tiistaisin kerhopäivä. Mut jos jostain syystä ei jakseta kerhoon mennä, niin tullaan puistoilemaan.
  3. L

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Kiitos kaikille onnitteluista! Sh mäkin muistan sut. Kovasti jaksuja! Rankkaa, kun pieni sairastaa. MB viittisitkö laittaa tänne pinoon ilmoituksen, kun olette tulossa? Tulee niin harvakseltaan täällä käytyä, saati sitten kirjauduttua, että mulla on parempi mahis huomata täältä pinosta...
  4. L

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Kiva kuulla Kalenterista, mäkin oon monta kertaa miettinyt, mitä teille kuuluu. MB Tosi kiva, että saitte asunnon, kun sinne vanhoille seuduille kaipailitkin. Ja toivottavasti tosiaan törmätään, kun käymään tulet. Mua ei kauheesti ennen teidän muuttoa puistossa näkynyt, koska pahoinvointi ja...
  5. L

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Pitkästä aikaa tulin tänne kurkkimaan ja kiva huomata, että pino on edelleen pystyssä. Mun vanha nimimerkki "Lilja-76" oli sanonut sopimuksensa näköjään irti, joten piti luoda uusi tunnus. En ole ikuisuuksiin kirjautunut, joten ylläpito on varmaan poistanut nimmarin käytöstä. Pikalukemisella...

Yhteistyössä