Hakutulokset

  1. E

    HOX! LAPSETTOMUUSHOIDOISSA OLLEET: Onko kelleekkään tehty alkion siirtoa lääkkeelliseen kiertoon?

    APUA KAIVATAAAN Onko kellekkään tehty alkion siirtoa lääkkeelliseen kiertoon? Milloin lääkitykset on raskaaksi tulemisen jälkeen lopetettu? Onko lääkitys lopetettu pikkuhiljaa vähentämällä vai kerta rysäyksestä? Minulla on nyt rv 10+0 ja lääkäri ei enää kirjoittanut lugesteroneja eikä...
  2. E

    Kaksosraskaus

    Hei, Onko täälä muita jotka odotaa tai on saanut kaksoset? Olisi kiva kuulla kokemuksia kaksosraskauksista. Milloin alkanut maha näkyä? Pitääkö syödä yksösraskautta enemmän foolihappoa? Tai onko käynyt niin että aluksi oli kaksi mutta toinen olisi menyt kesken? Hirveesti ois pää täynä...
  3. E

    Kysymyksiä merimono lääkkeestä ja PAS hoidosta...

    Hei, Osaisiko kukaan neuvoa minua. Elikkä ensimmäisen ivf hoidon eka pas menossa. Olen nyt reilun viikon nappaillut merimonoja. Kp 1-8 1 tbl/ 3 krt päivässä ja kp 9 alkaen 2 tbl/ 2 krt päivässä. VK:n 11 alussa pitäsisi olla alkion siirto. Miten se nyt menee, kun käsittääkseni ovulaatiota ei...
  4. E

    Kellään tullut HYPERIÄ raskauden alettua? tai muita hyper kokemuksia???

    Hei, Taas pyytelen neuvoja ja kokemuksia. Hyperistä tällä kertaa. Onko kellään ollu hyperiä? Mitä oireita oli? Onko käyny nin että siirtopäivänä olo ollu jo ihan ok, mutta raskauden alettua tullu silti hyperi? Mitä sen jälken tapahtu? Itsellä eka ivf, pco:ta taustalla. Rakkuiloita tuli...
  5. E

    IVF-neuvoja kaivataan....

    Ihmetyttää kummastuttaa pientä ihmistä nyt sellainen asia että minkä verran munarakkuloita ja minkä kokoisia olisi ihanne ivf hoidossa?? Minkä kokosia niiden pitäis olla ennen punktiota? Nollaultrassa kaikki ok. Eka seuranta ultrassa toisella puolella n.10 kpl 9 millin rakkulaa ja n.5...
  6. E

    Mitä tehdä kun toinen ei yritä tarpeeksi????

    Pakko nyt vähän avautua kun niin nyppii!!!!!! :kieh: Olemme kärsineet lapsettomuudesta 2,5 vuotta, jonka aikana olen ravannut kaiken maailman lääkäreissä, syönyt lääkkeitä ja kärsinyt niiden sivuvaikutuksista mm. naama kun pitsa valtavien paiseiden johdosta, kuumista aalloista, huonosta...
  7. E

    PCO ja ylimääräisten rakkuloiden poistaminen

    Hei, Piti tulla täältä kyselemään kun tuola lapsettomuuspuolella ei kellään ollu tästä kokemusta. Onko kellekkään tehty ylimääräisten munarakkuloiden poistamista polttamalla ja olisi sen jälkeen raskautunu? Voi kun löytys ees joku kun en löydä tästä mistään oikein tietoa....
  8. E

    Aukiolotutkimus tähystyksellä+munarakkuloiden polttaminen

    Hei! Onko kellään kokemusta aukiolotutkimuksesta tähystämällä ja monirakkulaisten munasarjojen ylimääräisten rakkuloiden polttamisesta pois? Mulla ois kuukauden päästä kyseinen toimenpide edessä ja olisi kiva kuulla onko ollut apua pco:sta kärsiville kyseisestä toimenpiteestä ja millainen...
  9. E

    Onko kellään ollu raskautumisen ensioireena keltasta eritettä rinnoista????

    KÄÄK! Nyt pp12 ja huomasin tänään kun jotenkin raavin ja puristin rintaani että siitä alkoi valumaan keltasta eritettä sama toisessa rinnassa. Voiko olla raskauden ensioireita vai onko normaalia ennen menkkoja? En ole koskaan aikaisemmin moista huomannut, tosin en hirveästi ruukaa rintojani...
  10. E

    ITKUKETJU

    Ajattelin tänne perustaa tälläisen itkuketjun kun tämä lapsettomuus tosiaan on yhtä tunteiden vuoristorataa, välillä on toiveikas ja hyväntuulinen, välillä kiukuttaa niin pirusti ja välillä on niin surullinen ettei keksi mitään tarkoitusta elämäänsä. Ja monesti tuntuu ettei kukaan läheinen...

Yhteistyössä