Hakutulokset

1. K

Rintojen muutos alkuraskaudessa

Sieltähän ne menkat tulikin juuri sen jälkeen, kun uusi vuosi vaihtui. Uusia oireita ennen menkkoja oli nuo, mutta tunnenpahan taas kehoani enemmän :)
  2. K

Paha lopulta sanoa, onko ollu ovisaika nyt vai koska.. En ole aiemmin pahemmin edes seuraillu, joten nyt sitten ekaa kertaa omaa kroppaansa kovasti tutkivana on paha sanoa :D Kun ne pilleritkin tuli just vasta lopetettua, niin mistään ei oikein voi olla varma. Testin ostoon ihan lähipäivinä...
  3. K

Sitä tahtoo vaan itelleen uskotella, että menkat sieltä kuitenkin alkaa, ettei taas tarttis pettyä sitten niin kovin. Otin siis tosi raskaasti tuon negan, vaikka eihän niitä lapsia saada sormia napsauttamalla. Ehkä se tie vie siis apteekkiin uudelleen =) Kiva kuulla, että on tosiaankin ollu...
  4. K

Ekat raskaus oireet??

Ihan pakko kysellä, että onko kenelläkään mies sanonut olevansa _varma_, että nainen on raskaana, vaikka itse on varma, että menkat alkaa minä hetkenä hyvänsä? Onko positiivinen sitten tullut? Muokataan nyt, että mulla tosiaan mies on aivan varma, että mä olen raskaana, vaikka sen...
  5. K

Nyt uusimpana on tullu tuollaisia repäisykipuja. Eilen nousin sängyltä ylös seisomaan, niin tuntui aivan älytön repäisykipu. Tuo on tapahtunu kerran aiemminkin ihan tässä lähiaikoina, muuten ei ole ikinä ollu. Menkkamaisia tuntemuksia, mutta menkkoja ei vain näy. Nännit edelleen kipeät. Ja...
  6. K

Nega sieltä lopulta tuli :'(
  7. K

Tässähän taitaa uskaltaa alkaa toivomaankin jo =)
  8. K

Kyselisin teidän kokemuksia siitä, miten rinnat on muuttunu heti alkuraskaudessa? =) Kyllähän tuolla vastaan on tullu ensioireet-keskusteluissa muutoksista, mutta nyt toivoisin keskustelua pelkästään tästä.. Itselläni on rinnat nyt tässä muuttuneet, verisuonet on TOSI selvästi esillä...

Yhteistyössä