Hakutulokset

  1. M

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    haluaisin ehdottomasti mukaan siihen, mutta näkevätkö facebook kaverini että olen liittynyt kun asia ei ole vielä julkinen, enkä halua, että muut saavat tietää vielä :) miten pääsen liittymään? :)
  2. M

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Mikä tuo facebook ryhmä on? :)
  3. M

    Ookkonää Oulusta?

    Täällä yksi 29-vuotias, joka muuttanut lahdesta ouluun vajaa vuosi sitten :)
  4. M

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Täällä kanssa tuore plussannut :heart: laskettu aika 19.4 ja toinen lapsi tulossa , kun nyt vain selviäis äkkiä kriittisen ajan yli niin helpottais stressi :)
  5. M

    Säästä

    :laugh:
  6. M

    Ketä täällä on Lahdesta?

    :wave:
  7. M

    kamala sipsihimo!!!!

    sipsiä löytyy myös täältä :D ja lidlin kebabbia kohta paistan =)
  8. M

    auttakaa hulluksi tulevaa ja kertokaa, miten 1veen saa lopettamaan kimeällä äänellä kirkumisen. on kuin sikaa tapettaisin ja

    Sama täällä..välillä menee hermot kun tosiaan sattuu korviin se kiljuminen! yrittänyt vaan olla huomioimatta sitä kiljubtaa ja annan jonkun lelun mikä vie huomion kiljumisesta!meillä kiljutaan muuten vain :kieh:
  9. M

    Martina & Esko

    itekkin ajattelin, että mitä tulevat julkisuuteen yms. mutta todella rihkea pari ja kukapa ei ois kirosanoja päästäny kun sattuu ym. :kieh:
  10. M

    Martina & Esko

    Sen, että ihmisten ei pitäis arvostella toisia ennalta tai ulkonäön perusteella. Se että joku on julkisuudessa ei tee hänestä huonoa vanhempaa! tai jos ajatusmaailma ei kohtaa!! hävetkää!!!!!!!!!!!!!!!!!oletteko täydellisiä? ette todellakaan!
  11. M

    Paljon teillä on sähkölasku? :O

    kerrostalokaksio..tasauslasku 530e
  12. M

    Mistä MATALA lastensänky?

    itse kans ajattelin ostaa tuon missä on sängyn alle työnnettävä vuode. ekana laitan siihen ja myöhemmin sitten ylemmäs =)
  13. M

    dr Philin tämänpäiväinen jakso

    no siin oli ex-aviopari. mies syytti vaimoaan psykopaatiksi, valehtelijaksi, ja että ois hyväksikäyttänyt miehen 12 vuotiasta poikaa. Sitten mies sano olevansa lääkäri ja kuolevansa pian haimasyöpään ja oli luvannut jollekkin pariskunnalle niiden lasten huoltajuuden ja miljoonat kun hän kuolisi...
  14. M

    dr Philin tämänpäiväinen jakso

    Mua kiinnostas myös tietää mitä noille ihmisille nyt kuuluu..saiko äiti lasten huoltajuuden..
  15. M

    Jeesatkaas mua nyt vähän

    1suomi 2.tsekki 3.kanada 4.usa 5.ruotsi siinä mun veikkaus :D
  16. M

    Kohta on pizza valmis! :D

    täällä jauheliha,kinkku,tonnikala pizza :p
  17. M

    Onko tämä normia väsymystä enään?

    ei vielä mutta kohta on. viikon päästä alkaa työt ja herätys 4.30 en tajua miten jaksan, mutta jospa se siitä..
  18. M

    LAUANTAIN KUNNIAKSI PAIKKAKUNTA G :)

    Lahti

Yhteistyössä