Hakutulokset

  1. M

    Makeisten antaminen lapselle?

    Meillä 1v3kk kaksoset. He eivät saa herkkuja vielä. Toinen on niin allerginen, että tavalliset herkut eivät sopisikaan. Toinen on alkanut vaatia kahvipöydän herkkuja vaativilla nanna, anna komennoilla. Minulla ei ole mitään tarvetta antaa herkkuja vielä vähään aikaan. Meillä herkuiksi riittävät...
  2. M

    N. 10 kg pudotus- Onko mukaan lähtijöitä??

    Moi! Tulin ilmoittamaan, että lopetan laihduttamisen tältä erää. Mun pitää antaa vatsanahalle aikaa. Keskityn siis painon pitämiseen tällä tasolla (61,5kg) ja kiinteytykseen. Olen päässyt käymään 3krt viikossa salilla sekä juoksulenkeillä. Kiinteytymistä on kyllä tapahtunutkin kivasti...
  3. M

    N. 10 kg pudotus- Onko mukaan lähtijöitä??

    Mulla meni ihan plörinäksi viime viikko, joten en edes viitsi mennä puntarille. Loppuviikosta vedin kaksin käsin kaikkia mahdollisia herkkuja: pari suklaalevyä, karkkia, lihapiirakan, viiniä, vaaleeta leipää, ravintolaruokaa, suklaakakkua yms. Että silleen. En tajua, miten näin pahasti...
  4. M

    N. 10 kg pudotus- Onko mukaan lähtijöitä??

    Ina21 Meidän lenkki menee usein sorsalammikon ohi (sorsat on ihan tosi kivoja), koirapuiston ohi, keskustan läpi (ihmisiä ja autoja). Jos joskun mennään hiljaisempia katuja esim. jonkin asuinalueen läpi, niin silloin ei riitä katseltavaa ja narina alkaa.
  5. M

    N. 10 kg pudotus- Onko mukaan lähtijöitä??

    Ina21 Meidän lenkki menee usein sorsalammikon ohi (sorsat on ihan tosi kivoja), koirapuiston ohi, keskustan läpi (ihmisiä ja autoja). Jos joskun mennään hiljaisempia katuja esim. jonkin asuinalueen läpi, niin silloin ei riitä katseltavaa ja narina alkaa.
  6. M

    Huolehdinko turhaan?

    Mene yksityisen neurologin vastaanotolle. Ei kannata odotella julkisen puolen tutkimuksia, jos on itse huolissaan. Se yksi neurologilla käynti ei maksa kohtuuttoman paljon, jos vertaa huoleen, jonka pojan kehitys aiheuttaa. Ja jos jotakin huolestuttavaa havaitaaan, niin etteköhän pääse heti...
  7. M

    N. 10 kg pudotus- Onko mukaan lähtijöitä??

    Perhanan sade ja loska. Lähdin aamulla rattaiden kanssa ulos mennäkseni juoksulenkille. No, eihän siellä loskassa voinut juosta. Kenkäni sain vaan kastumaan. Mur. Käytiin sitten lasten kanssa syöttämässä sorsia ja kaupan kautta kotiin. Harmittaa, kun jäi suunniteltu lenkki väliin. Kaupasta...
  8. M

    N. 10 kg pudotus- Onko mukaan lähtijöitä??

    Meidän vauvat (14kk tyttö ja poika) jaksavat olla vaunulenkeillä mukana, kun valitsen sopivan reitin, jossa riittää katseltavaa. Kyllä muistaakseni jaksoivat jo 8kk iässä olla hereillä, kun kävimme kävelyillä. Meillä on onneksi sellaiset rattaat, joista näkee hyvin ja lenkkeilyä ajatellen ne...
  9. M

    N. 10 kg pudotus- Onko mukaan lähtijöitä??

    Oho, huomasin just, että muistin tän laihdutuksen alkupainon väärin, kun ilmoittelin tuloksista. Etusivun mukaan se olikin 64kg eikä 64,5. Niinhän se tosiaan olikin. Eli mun pudotus olisi sitten siihen nähden -2,9kg ei -3,4kg kuten ilmoitin ja kuten hassu ystävällisesti etusivulle päivitti. Jos...
  10. M

    N. 10 kg pudotus- Onko mukaan lähtijöitä??

    Punnitustulos: Pituus 161,5cm Alkupaino syksyllä n.77kg Alkupaino tähän laihdutukseen 64,5kg Paino nyt 61,1 Pudotus -3,4kg, tän viikon pudotus -1,1kg, kokonsidpudotus -15,9kg JEEE!!!! Olen tosi tyytyväinen 1,1kg pudotukseen. Eilen tuli tehtyä suklaakiisseliä joskaan ei ihan niin...
  11. M

    N. 10 kg pudotus- Onko mukaan lähtijöitä??

    Miehen suhtautumisesta. Olen siis laihduttanut viime syksystä lähtien n. 15kg. Silloin painavimmillani sanoin usein, että olen tällainen läski ym. Ja aina mies sanoi, että et oo, että kaunis olet. Mun laihtumista se ei oo hirveesti kommentoinut. On sanonut joskus, että olet laihtunut kovasti...
  12. M

    N. 10 kg pudotus- Onko mukaan lähtijöitä??

    Tällä viikolla olen käynyt hölkkäämässä rattaiden kanssa kolme kertaa ja lisäksi on käveltu kaikki kauppareissut sun muut. Salilla olen päässyt käymään kerran, mutta viikonloppuna pääsen kahdesti. Herkuttelukin on jäänyt vähemmälle. Olen nyt jättänyt välipalapatukat ostamatta. Niitä kun alkoi...
  13. M

    Kokemuksia BabyWelt-tuplarattaista

    Meillä on Babywelt rattaat kaksosilla. Ne on aivan ihanat. Ne mahtuvat joka paikkaan, ovat ketterät ja niiden kanssa voi käydä jopa juoksemassa, kun ovat niin kevyet työntää (käytiin just aamulla 45mion juoksulenkillä muksujen ja koiran kanssa). Pyörät ovat isot, joten loskassakin kulkeminen...
  14. M

    N. 10 kg pudotus- Onko mukaan lähtijöitä??

    Hiljaista tuntuu olevan. Mites tän aamun punnitukset. Mulla tulos oli 0g tasan. Juu, ei ole hurraamista. Tällä viikolla palaan laskemaan pisteitä säntillisesti. Viime viikon laskin summittaisesti ja söin liikaa herkkuja. Urheiltua tuli paljon, mutta eihän se urheilu yksin auta. No, tästä...
  15. M

    N. 10 kg pudotus- Onko mukaan lähtijöitä??

    Mun paino tänä aamuna 62,2 eli -500g. Urheilin ihan hullun paljon viikon aikana, mutta vastapainoksi tuli herkuteltuakin. Söin eilen 16 suklaakonvehtia!!! :o Nyt olen ajatellut, että mittanauha on puntaria parempi kaveri tällä hetkellä. Vyötäröltä oli lähtenyt 2cm viikon aikana. Eli...
  16. M

    N. 10 kg pudotus- Onko mukaan lähtijöitä??

    Pisteistä. Minunkin on ollut aika vaikeaa pysytellä pisteissä. Onneksi olen saanut liikunnasta muutamat lisäpisteet, jottei ole tarvinnut kärvistellä. Saisin syödä periaatteessa 19P päivässä, mutta olen syönyt n. 21P. 19P tuntuu tosi vähältä, vaikka koetankin valita ruokia siten, että saan mahan...
  17. M

    N. 10 kg pudotus- Onko mukaan lähtijöitä??

    Vinkki avuksi painon pudotukseen: vaunulenkit! Olen käynyt tällä viikolla kaksi kertaa rattaiden ja sykemittarin kanssa n. 50 min lenkillä. Rattaat ja loska antavat mukavan vastuksen ja syke on kohonnut kivasti peruskestävysalueelle. Sykemittarin mukaan eilinen lenki kulutti 360kcal. Ja...
  18. M

    N. 10 kg pudotus- Onko mukaan lähtijöitä??

    Kiinteytyksestä. Minä teen salilla aina spinningtuntia ennen keskivartalolihasliikkeitä; vatsoja, selkää ja kylkiä. Suoria liikkeitä ja vartalon kiertoja. Keskivartalon kiinteytyksessä kannattaa muistaa kyljet ja selkä, vatsat yksin eivät riitä! Hyviä vinkkejä on fitness ja sport lehdissä...
  19. M

    N. 10 kg pudotus- Onko mukaan lähtijöitä??

    0,5-1kg pudotus tosiaan on suositeltavin. Mulla ainakin käy silleen, että jos alussa ei paino ala putoamaan kunnolla, niin on vaikeempi tsempata itseään laihdutukseen. Sen vuoksi koetan alussa tsempata, että painoa tosiaan putoaisi. Mutta joka viikko ei tosiaan paino putoa samalla tavalla ja...
  20. M

    N. 10 kg pudotus- Onko mukaan lähtijöitä??

    Pituus 161,5cm Lähtöpaino 77kg syksyllä miinus 13kg Uusi lähtöpaino 64kg Uusi paino 62,7kg Pudotus -1,3kg (yht. -14,3kg) Tavoitepaino 59kg Jee! Ihanaa, että paino on pudonnut. Viikonloppuna tuli syötyä 1/3mutakakku vaniljakastikkeella ja fanipaloja. Kuitenkin muiden päivien tiukat...

Yhteistyössä