Hakutulokset

1. K

Jyväskylä-Muurame

olen 23-vuotias muuramelainen 3-vuotiaan äiti, joka olisi vailla seuraa puistoiluun, lenkkeilyyn, shoppailuun ja kaikkeen muuhun kivaan.
  2. K

Jouluaskarteluja *kuvia*

Täytyy itekkin joskus kokeilla :)
  3. K

alkaa olemaan joulun sapuskat valmiina kaapissa odottamassa huomista :)

tein tänä vuonna laatikot itse ja innostuin jopa leipomaan joululimppua :) enää kinkunpaisto edessä ja pääsee rauhallisin mielin odottamaan huomista. Oikein hyvää joulua kaikille!!
  4. K

Jouluaskarteluja *kuvia*

tosi kivan näkönen :)
  5. K

sähköiset hiukset

käytän hoitoainetta pesun yhteydessä ja niitä hiuksiin jätettäviäkin hoitosuihkeita oon kanssa kokeillu, mutta eipä näytä olevan vaikutusta mun tukkaan niillä :(
  6. K

Arvatkaa mitä?

:) :flower:
  7. K

sähköiset hiukset

nää pakkaset on tehny mun hiuksista kauheen sähköset, ei voi enää auki pitää kun ei millään saa aisoihin niitä |O Onko mitään hyväksi todettuja tuotteita tämän sähköisyyden taltuttamiseksi?
  8. K

Kuinka paljon pakkasta ja missä?

-25 jyväskylässä.
  9. K

1v hoitopäivän pituus

yleensä 9h/päivä oli mun poika 1-vuotiaana hoidossa. Ei ollut vaihtoehtoja, kun opiskelin silloin vielä toisella paikkakunnalla. Onneksi opiskelut oli jo loppusuoralla, niin oli toisinaan niitä lyhempiä päiviäkin ja etäpäiviä.
  10. K

Miksi lihava kuvittelee olevansa kaunis?

todella kaunis morsian ja puku :) et todellakaan mikään läskipossumorsian ole!
  11. K

Miksi lihava kuvittelee olevansa kaunis?

samaa mieltä tästä.
  12. K

Petivaatteet ulkona

tuleepahan ihan raikkaat petivaatteet, kun ulkona tuulettuvat :) mielellään sitten illalla kömpii niihin nukkumaan.
  13. K

Petivaatteet ulkona

kiitti vinkistä :wave: voiskin käydä nakkaamassa samantien ulos.
  14. K

heipä hei :)

Ei se varmaan ollu pelkästä uskaltamisesta kiinni, jotenkin vaan ei aikasemmin tullu mieleen rekisteröidä nimimerkkiä tänne :D aikani seurailin sivusta tätä palstaa ja vihdoin päätin liittyä joukkoon.
  15. K

kiitos vaan :flower:
  16. K

en oo aikaisemmin rekisteröitynyt millään nimimerkillä tänne ja tänää vihdoin uskalsin sen tehdä :)
  17. K

ihan vaan kaikkien kiusaksi tietty :D .
  18. K

olen uusi täällä :D

Yhteistyössä