Hakutulokset

1. P

Uskaltaisko ottaa epiduraalin toistamiseen....?

Mitenhän tuo lienee..mikä kivunlievitys ois paras toisessa synnytyksessä kun ekassa mulle laitettiin epiduraali, mikä kipuihin auttoikin hyvin mutta mulla tuli siitä sivuvaikutuksia, eli tärinää, lämmönnousua...jne...mikä lähti sit petidin-piikillä vaan pois...että vähä mietityttää! Ilman...
  2. P

Hakusessa ystäviä Oulun-läänin pohjois-puolelta

Täällä oulun lähikunnasta, pohjoispuolelta 28 v äippä (isukki myös 28 v.), meillä 2,5 v poika ja uutta tulokasta odotellaan kuukauden päästä syntyväksi. Saapi kirjoitella! :)
  3. P

Vauva pitkään perätilassa..mitä tuntemuksia olossa?

Heippa! Mulla oli vielä 34 viikolla vauva perätilassa enkä usko että nyt kun on reilu 35 , että on kääntynyt..sillä alhaalla tuntuu niin ilkeää liikettä...onko perätilaisuus vaikuttanut teillä jotenkin tuntemuksiin tuolla "alapäässä"? Mulla on nimittäin siellä tosi inhottavia vihlontoja...
  4. P

sokeria virtsassa yks plussa rv 34...

HELP! Kokemuksia sokerista virtsassa rv 34 tienoilla??? Yhen plussan verran näytti mulla nyt...ikinä ei oo aikaisemmin ollut. Onko kuinka hälyttävää?Sain kaksi tikkua kotiin millä mitata aamupissasta...enkä tietenkään malttanut olla nyt käyttämättä toista...kyl se tai näyttää siltä niin kuin...
  5. P

rv 32 ja vauva tuntuu olevan tosi alhaalla...

Onko teillä muilla tunnetta että vauva olisi tosi alhaalla...mulla nyt rv 32 ja tuntuu että välillä saa suunnilleen puristaa jalkoja ristiin ku tuntuu että kohta alapäästä tulee jotain ulos...hehe..ja miten ihmeessä ne potkutkin voi tuntua alapäässä?...en oo varma miten päin vauva nyt...
  6. P

Liikkeet ja istukan paikka..

Helllo! Onko teillä kokemusta miten olette tunteneet vaavin liikkeet ja missä päin istukkanne sijaitsee...ekassa raskaudessa mulla oli istukka takaseinässä ja liikkeet tuntuivat todella hyvin ja olivat aika hurjiakin...nyt istukka on edessä ja liikkeet ovat vaimeampia...ja istukka edessä....
  7. P

Adressi: Päivähoidon nollamaksuluokkaa ei saa poistaa!

Joko täällä on mainostettu tätä: http://www.adressit.com/nollamaksu Käykää ihmeessä allekirjoittamassa, jos tunnette asian omaksenne! Koskee siis päivähoidon nolamksuluokan poistamista....
  8. P

kysien pureskelusta

\ ei ole lopetettu kynnelin myyntiä,ainakaan Oulussa. :) Sitä kyllä kannatta kokeilla kynsien pureskeluun!!
  9. P

OMA PINO 08-ALUEEN ÄIDEILLE JA ODOTTAJILLE!!!!

MOI! Täällä äiti 27 v kempeleestä sekä poika reilun vuoden. Uudet tuttavuudet ovat aina tervetulleita! laittele y-viestiä:) :kieh:
  10. P

Kempele/-lähiseutu...

Hei! Uudet tuttavuudet ovat kivoja. Jos asustelet kempeleessä tai lähistöllä ja sinulla on noin vuoden ikäinen lapsi, kirjoittele mailia osoitteella scorpio@elisanet.fi..Itse olen 27 v ja poika 1 v 1kk.
  11. P

Paikkakuntagallup

`Oulusta oon ja kehtaan sanua, Oulua ei voi kyllin kehua....` :)
  12. P

oulu, kempele, lähiseutu!

Tapaaminen ois ihan hyvä! Tai sit vois tutustella eka sähköpostitse ja sit tavata!?

Yhteistyössä